Witam,
zwracam się do Was z olbrzymią prośbą.
Stan faktyczny wygląda następująco.
w marcu br. zakupiłem laptopa Asus UX303LN.Po okolo 5 miesiącach pojawił się problem z jednym z zawiasów. (zdjęcie poniżej)
Udałem się salonu, w którym zgłosiłem usterkę. Zarówno dla mnie, jak i pracownika X-komu, nie ulegało najmniejszym wątpliwościom, że doszło do rozwarstwienia/odklejenia zawiasu od matrycy.(zdjecie w załączeniu)
Po jakimś czasie dowiedziałem się, że naprawa gwarancyjna nie zostanie wykonana ze względu na rzekome uszkodzenie mechaniczne. Szczerze, nie mam pojęcia nawet w jaki sposób mógłbym uszkodzić komputer, a w szczególności zawias. W każdym razie, w razie wątpliwości, chętnie podeślę więcej zdjęć.
Generalnie problem z którym się spotkałem występuje często, wystarczy w googlach wpisać hasło asus ux303 hinge problem i wyskakuje wiele wyników, np z reddita, notebookreview, amazona etc. U każdej z osób występuje analogiczny problem, więc zapewne nie jestem odosobnionym przypadkiem.
Próbowałem się skontaktować z Asusem, ale jestem zbywany, a jedyna propozycja zakłada naprawę odpłatną.
Z góry dzięki za przeczytanie. Proszę o jakiekolwiek rady co mam dalej robić, do kogo się zwrócić. Powiem uczciwie, że rozważałem naprawę w seriwie zewnętrznym, ale koszt (1.500,oo zł) jest jednak zbyt duży, by sprawę odpuścić i zapłacić.
Komentarze (293)
najlepsze
Aczkolwiek to zależy od serii. Mój kolega kupił mniej więcej w tym samym czasie co ja 7 lat temu Asusa. Ja na swojego chuchałem, dmuchałem, czyściłem a kolega wprost przeciwnie i nie raz mu spadł. Mojemu wyłamały się zawiasy a potem spaliła grafika a koledze służy cały czas do
Jaka kara spotkała @barteklip za kupno Asusa?
1. Kupiłeś ASUS'a
2. Kupiłeś go w x-kom.pl
Na wykopie jest mnóstwo materiału na temat działania tego sklepu.
Reklamuj go, zgłoś do rzecznika praw konsumenta. Nic innego nie zrobisz.
@EtaCarinae: I to był błąd.
Owszem, może i słabe, ale jeśli widzisz, że kilka razy w tygodniu ktoś narzeka na serwis, to chyba nie świadczy to za dobrze?
@stekol99: a co z danymi? ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kiedyś miałem podobną historię z nimi jak Twoja. Zostałem potraktowany jak g---o. Problemem w moim lapie był zawias matrycy, który poprostu się wyrobił po 2 miesiącach klasycznego użytkowania! Mocowanie było dość nie typowe bo lap był jednym z tych pierwszych dotykowych.
Odmówiono mi naprawy bo rzekomo zalana klawiatura i kazano zapłacić około 2000 zł za przywrócenie gwarancji. Na moje pytania co to może mieć