Jak zarządzacie workspacem pracy? Mam na myśli rozdział na rzeczy, nazwijmy to, służbowe i prywatne/side projekty.
Z jednej strony wygodnie jest je rozdzielić, z drugiej część narzędzi jest wspólna i dobrze trzymać je razem.
Na początku wydawało mi się, że osobny user w systemie to dobry pomysł, ale szybko znalazłem wady.
Niby fajne rozwiązanie bo jest wszystko mocno rozdzielone, pliki są nawzajem niedostępne, ciężko zepsuć niechcący coś służbowego podczas korzystania bardziej 'prywatnego'.
Na minus to, że
Z jednej strony wygodnie jest je rozdzielić, z drugiej część narzędzi jest wspólna i dobrze trzymać je razem.
Na początku wydawało mi się, że osobny user w systemie to dobry pomysł, ale szybko znalazłem wady.
Niby fajne rozwiązanie bo jest wszystko mocno rozdzielone, pliki są nawzajem niedostępne, ciężko zepsuć niechcący coś służbowego podczas korzystania bardziej 'prywatnego'.
Na minus to, że



Mam więc do was pytanie - jakie sposoby/suplementy polecacie właśnie na to, żeby w trakcie pracy przez jak największy okres czasu być wydajnym?
#programowanie