Kickstarter trwa od kilku dni! https://www.kickstarter.com/projects/teradgames/astrocolony
Nad projektem pracują głównie Polacy, więc możemy być dumni!
Nad projektem pracują głównie Polacy, więc możemy być dumni!
W tydzień osiągnęła próg na kickstarterze. Spory sukces. Ciekawe połączenie eksploracji i automatyzacji. Do zgarnięcia klucze! Szczegóły w komentarzu. W razie pytań odpowie autor.
zChciałbym zaprezentować efekt 3-letniej pracy nad projektem Astro Colony. Aktualnie przygotowujemy się do startu na Kickstarterze. Jeżeli jesteście zainteresowani grą w klimatach Raft, Factorio, Space Engineers, gdzie każda zbudowana stacja kosmiczna się porusza to zapraszam do śledzenia. Dzięki!
zWykop.pl
A główny programista kiedyś brał udział w IEM Katowice!
https://www.youtube.com/watch?v=CpZeNHowSuM
To dopiero początek! W prawdzie automatyzacja stanowi główny człon gry, ale nie wykluczamy dodania sojuszy oraz systemu walki.
@NoblePhantasm: Tuby pneumatyczne (transportowe), które służą do przesyłania zasobów mają różne kolory w zależności od stopnia zaawansowania. Pozwalają na bardziej efektywne przesyłanie dóbr.
Tak to wygląda od kuchni! Nie przestrasz się! https://imgur.com/a/pVV3z47
Co jest jednak wyjątkowego w naszej produkcji to:
- nieskonczenie generowany proceduralnie wszechświat zbudowany z voxeli (Minecraft)
- pierwsza gra, któa pozwala miastu-koloni (sim city) poruszać się
- grid, który wszystko dopełnia i oferuje mnogość
Indie gry takie jak Factorio były tworzone przez 2 osoby ;) To nie produkcja Cyberpunka 2077! ;) Do tego jeszcze długa droga, ale jak się uda z tym projektem, to może za 5 lat kolejny się uda już nieco większy.
I tak i nie. Jak na polski projekt, który w dodatku jest grą komputerową, a nie planszową i która miała spore problemy na starcie z powdu problemów technicznych Kickstartera, gdzie nikt nie widział kampanii, to i tak całkiem myśle przyzwoicie. W dodatku nie jesteśmy "Project We Love", więc nas Kickstarter całkowicie nas ignoruje.
- nie mają świata generowanego, a statyczny
- brakuje w tej grze życia, ludzi i wielkich megalopolii z prawdziwego zdarzenia
- dozwolone jest budowanie, gdzie się tylko chce, nawet w skałach i w ziemi
- nie można modyfikować podłoża, nie wpływa też w żaden sposób na budowę (więc planowanie odpada)
Po to są takie studia 2-10 osobowe, żeby troche poeksperymentować.
Nie było jeszcze latających miast w kosmosie, więc chcemy być pierwsi w tej kategorii.
Dokłądnie tak samo, jak w grze Raft zbierane są asteroidy dookoła stacji i przetwarzane pierwsze zasoby.
Stacja zaczyna się rozwijać, nowi astronauci osiedlają się na stacji.
Gra łączy w sobie zarówno kosmos, jak i ładne (voxelowe) otoczenia, które stanowić mogą część twojej kolonii!