#zegarki Nowy nabytek z Ali. PD 1708 na VK64 Pytanie bo szukam inspiracji na pasek bo mimo że mesh jest dobrej jakości to ja nie jestem przekonany do takich wynalazków.
@pieczony_szczur_z_ogniska: W zależności od funkcji ile pozostało do końca 10 sekundowego okresu czasie z dokładnością 1 sekundy. W trybie stopera z międzyczasem pokazuje przebyty czas w dokładności 0.1 sekundy.
@gabapentyn: No właśnie też patrzyłem ale w europie poza czarnym i beżowym dostępność jest słaba. Jest jeszcze Japonia ( inne kolory około 4000 jenów + podatek+cło+dostawa) Jeszcze parę tygodni temu w Polsce kosztował okolice 200 zł więc ciągnąłem z hiszpańskiego Amazona. Teraz się niby to trochę poprawiło.
#kikiswiat Panowie z serwisu Boscha działają w myśl zasady Nie rusz gówna bo zacznie śmierdzieć. Po Islandii auto powinno przejść porządną diagnostykę i kompleksowy remont silnika a nie naprawę na rympał gdzie skasowali powymieniali turbiny i dpfa (Pewnie Kamil zadowolony że auto idzie jak złe) a główna przyczyna problemu nieruszona bo albo kompleksowy remont albo wymiana silnika na taki w lepszym stanie. Ja naprawdę podziwiam jego niezłomność bo gość przewalił
#kikiswiat Jak pojechał na tą wyspę z olejem i borygo i świeżo założonym Webasto to było wszystkiego w opór. Znając życie Webasto przeciążało elektrykę wozu + drenowało baterię. Dorzuć laptopa aparat i parę innych gizmosów. jeszcze przetwornica. Tam na 1000% był problem że alternator pracował cały czas na full obrotów(bo zdarzało się że rozładowany) a że brakowało mocy i paliło bezpieczniki to robiło się watowanie albo wrzucanie większego. Ogólnie Pasowało
@Szlaufman Nie trzeba było montować żadnego dodatkowego webasto, wystarczyło dokupić sterownik, pilot i przestawić w kompie na pełne webasto, dało by to pewność że webasto nigdy nie wywali całego aku bo się wyłączy, dodatkowo nie uruchomi się na rezerwie, aby starczyło paliwa na dojazd do cpn, wieje ciepłem z każdej kratki nawiewu co daje dużo większy komfort, dodatkowo w menu można sobie wybrać czy grzejemy środek, sam silnik, czy to i
#zegarki #kontrolanadgarstkow #pokazzegarek #zegarkiboners Dzisiaj z odległego kontynentu azjatyckiego zawitał do mnie taki o to czasomierz marki Steeldive Automat NH35. Chińskie 300m. Tarcza w Tiffany blue IMO trochę zbyt mocne powiększenie datownika . (Nieco mniejsze byłoby sztosem). Luma niebieska (Również na bezelu) Kolejna cebula z kuponami(Porównywalnie do Casio Duro). Wykonanie naprawdę zacne
#f1 Patrząc na Ferrari (wymienione akumulatory i elektronika sterująca akumulatorami) tylko po to by elektronika się popsuła i być może uszkodziła akumulatory. Pierwszy wyścig a Leclerc wykorzystał oba zestawy akumulatorów na sezon... To było do przewidzenia że wstawienie fredzia to decyzja PRowa by zarząd i prezes mogli dalej uprawać tam totalny p--------k. Ferrari zaczyna się robić jak typowy Stellantis. Milion menedźerów od kij wie czego. Szef który nie ma kontroli
W sumie nie Ferrari należy do Stellantis, tylko Alfa, ale porównanie trafne xD Może bardziej to wynika, że za bardzo przesiąknęli FIATem zanim się odłączyli :P
@markhausen: Jeśli dobrze kojarzę FCA wydzieliło Ferrari z Fiata ale część udziałowców FCA pozostawiło sobie udziały jako inwestorzy prywatni. No i dzięki temu FCA/Stellantis może z tylnego siedzenia rękami udziałowców sterować Ferrari jak się chce. Pojawienie się Vasseura to ukłon w kierunku udziałowców a nie ruch który pozwoliłby Ferrari wznieść się na wyżyny.
@Poldek0000: Casio G-Shock (Casioak) GA-2100-2AER Ceny oscylują od 380 zł wzwyż W sieciówkach typu Timetrend 479 zł. Na zalando z kodem wyciągnięty za 260 ziko. (Tylko że zalando stosuje własne oznaczenia i jak się wpisze kod Casio to nie znajdzie tego czego się szuka. To taki protip żeby rozglądać się szeroko) Zamówiony przyszedł Casioak dokładnie taki jak szukałem( ͡°͜ʖ͡°)
Z racji że dostałem parę wiadomości nt formy Redbulla bo ich niezawodność mocno spadła od zeszłego sezonu gdzie mieli świetny pakiet silnikowy a obecnie Max ma już 2 DNF związane z silnikiem
Problem jest bo Redbull w zeszłorocznej kampanii prosił o dostarczenie w kwietniu tego co tak naprawdę powinno być dostosowane do nowego paliwa. Honda dostarczyła im wszystko co miała i te silniki były mega bo były niezawodne a i trzymały moc. Mercedes odpowiedział testowaniem na Bottasie i w konsekwencji atomowym motorem Hamiltona z Brazylii. Głównym problemem puszek jest połączenie konstrukcji silnika zaprojektowanej na paliwo z poprzedniego sezonu które zawierało mniejszą ilość biokomponentów. Przy większej ilości biokomponentów prawdopodobnie dochodzi do czegoś czego nie przewidziały skośnookie bo problem ewidentnie tkwi w ICE Drugi problem wpływający to konstrukcja chłodzenia (Gorączkowe grzebanie w samochodzie VER przy chłodzeniu) Pytanie czy silnik będzie zdatny do dalszego użytkowania w Alokacji. (Jeśli nie to będzie miał sytuację niewiele lepszą niż Gasly i Alonso którzy w zasadzie mają po jednym silniku wycofanym z alokacji). Bardzo mi to przypomina problemy Alpine a w szczególności Alonso
Do tego jest n-----------a bo Puszki chcą poprzez RB Powertrains większej autonomii a Honda tego nie chce bo są plany powrotu do F1 Hondy jako zespół fabryczny (Paliwa syntetyczne) Jeśli Audi lub VW (VAG Group) które miały plany z puszkami tworzyć silnik (Przerobienie konstrukcji z 2017/18 która ostatecznie nie weszła po Diesel gate wejść w struktury to będą mogli sobie popatrzeć w jaki sposób Honda rozwiązywała problemy. Dlatego RB Powertrains nie działa w taki sposób w jaki chciałby działać zarząd z dziadkiem Helmutem na czele. Strofowanie Hondy też jest nie na miejscu (Pamiętamy całą epopeję z Renault) natomiast VAG woli zespół który będzie mjógł działać na polu fabrycznym i jako dostawca silnikowy i na pewno nie będą dawać sobie wchodzić na głowę tak jak kiedyś Honda która musiała robić silnik w konkretnych wymiarach.
Dla mmnie największa beka będzie jak pojedziemy do Kataru i zbierzemy standardowy od dwóch dekad oklep (z wyłączeniem 2016 xD) I pytanie czy wtedy Czesiu będzie skory do raidowania dziennikarzy czy może uruchomi protokół 711. Biorąc pod uwagę skalę oczekiwań i cel "minimum" jaki jest wyjście z grupy to jak go nie zrealizuje to powrócą podśmiechujki i memy z czasów prowadzenia Legii.
Wszystkim, którzy bredzą na tagu o podwójnym DNF, żeby Max mógł zdobyć tytuł przypominam, że już był taki jeden, który miał podobne pomysły i skończył jako mistrz świata
@Szlaufman: naturalnie jedna Suzuka jest dostatecznym usprawiedliwieniem dla drugiej Suzuki, kto by się tam przejmował takimi detalami jak różnica prędkości przy obu kolizjach (-‸ლ) a żeby już sprawiedliwości całkiem stało się zadość dodajmy do tego jeszcze trzecia Suzuke gdy młody Irvine śmiał śmieć się stawiać Sennie za co mu Ayrton prawie zafundował sparing
Ostatnie wydarzenia tak naprawdę pokazały co konkretnie testował Bottas i dlaczego poświęcono dwa silniki. Mercedes wprowadził pewien trick jeśli chodzi o sam proces produkcyjny. Portale Crash i Autosport podawały informacje o aktualizacji stopnia sprężania silnika. Jednak pragnę przypomnieć padające silniki Yamahy w MotoGP na początku sezonu (spowodowane oficjalnie zmianą dostawcy zaworów ssących i wydechowych) Mercedes wprowadził aktualizację i tzw Half Mileage Engine.
Chodzi o to że przy projektowaniu silnika brano pod uwagę regulamin techniczny mówiący o wykorzystaniu 3 jednostek spalinowych na sezon. 2 silniki Bottasa i jeden Hamiltona z ostatniej kampanii były grubym testem do zaprojektowania silnika mającego wytrzymać około 2500 km (dystans 4 wyścigów) Jeśli nawet Helmut Marko powiedział że Mercedes przygotował coś czego się nie spodziewali.
Różnica oficjalna to około 15 KM ale realnie przy odpowiednich nastawach układu hybrydowego i w zależności od zarządzania paliwem ta różnica to już około 30-35 KM czyli mocno odczuwalna. RedBull nie dostanie żadnej większej aktualizacji. (mogą żyłować więc tylko to co mają a mają niewiele)
@SpalaczBenzyny: Mercedes Nie może liczyć na Papę Strolla i Zielonego Merc... Astona (bo to konstrukcja z 2020 bez DAS przez co nie jest tak zajebista jak różowy Mercedes. Red Bull Ma w zanadrzu Alpha Tauri (Pomijając dzbana Tsunodę który radośnie kultywuje umiejętności kierowców Hondy czyli Sakona Yammamoto i Yuijiego Ide (Pozdro dla pamiętających tamtych gagatków) Perez i Gasly to zawsze o dwóch więcej do pomocy niż to co ma Mercedes.
@Adriian321: Może zapuścił foremkę w piachu a czy sie sklepi...
Informatyk-Programista z zawodu i wykształcenia. Fan Senny i książki zarówno ciekawej jak i przeraźliwie nudnego p.p.s.a Samotny jeździec który lubi szybko a czasem brawurowo jeździć na moto i samochodem.