Minął kolejny rok z modelem 3.
W tym roku przejechano 23457 km, zużyto 4192 kWh. Koszt zużytej energii to 283 CHF co daje 1,20 CHF na 100 km (5,34PLN/100km przy dzisiejszym kursie). Wg ABRP zużycie baterii 1,8%*. Z ciekawostek, przez cały rok supercharger odwiedziłem 8 razy, reszta to ładowanie pod domem i w pracy. Wystarczające do jazdy w trasie do 600km w jedną stronę.
Wrażenia nie zmieniły się w porównaniu do wcześniejszych obserwacji po
W tym roku przejechano 23457 km, zużyto 4192 kWh. Koszt zużytej energii to 283 CHF co daje 1,20 CHF na 100 km (5,34PLN/100km przy dzisiejszym kursie). Wg ABRP zużycie baterii 1,8%*. Z ciekawostek, przez cały rok supercharger odwiedziłem 8 razy, reszta to ładowanie pod domem i w pracy. Wystarczające do jazdy w trasie do 600km w jedną stronę.
Wrażenia nie zmieniły się w porównaniu do wcześniejszych obserwacji po







Długo po głowie chodziła mi Tesla model 3, sprawdzałem też kilka innych chińskich marek ale w końcu wybór padł na najnowszy model od Xpeng.
Bang for the buck.
#chwalesie #samochodyelektryczne #motoryzacja #xpeng #chiny
źródło: comment_1640086158UsIbzt1LNvlV3ybFI99QVa.jpg
Pobierz@RAMBOnaBOSO Poza wyglądem i przyspieszeniem Xpeng imo wygrywa w innych katygoriach.
@PanKracy582 600P, później zejdę do parkingu to cykne zdjęcie. Moc ładowania ma chyba max 150kw, nie pamiętam teraz
@Transhumanista Najgorsi ci na skuterach ( ಠ_ಠ)
źródło: comment_16400893726sXeuqr3zz53QWv3muG4r6.jpg
Pobierz