Co sądzicie o stworzeniu gry multiplayer mocno inspirowanej #dwarffortress #rimworld #gnomoria może trochę #mountandblade ?
Jak taka gra miałaby wg was wyglądać żeby wyciągać z niej maksimum funu w związku z typową dla tych gier symulacją świata w połączeniu z interakcjami między graczami online?
Np. Tynan Sylvester, twórca Rimworld, twierdzi, że w jego grze jedyny dopuszczalny multi to byłby coop. Jako główny problem we
Jak taka gra miałaby wg was wyglądać żeby wyciągać z niej maksimum funu w związku z typową dla tych gier symulacją świata w połączeniu z interakcjami między graczami online?
Np. Tynan Sylvester, twórca Rimworld, twierdzi, że w jego grze jedyny dopuszczalny multi to byłby coop. Jako główny problem we
Mam ostatnio wrażenie, że trudniej o dobrego fronta niż backendowca. Macie podobnie?