Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko144
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Rett
Rett

Rett

Dołączył 12 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 86
  • Znaleziska 64
  • Mikroblog 22
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1
krecikBMC
krecikBMC
14.03.2015, 13:52:27
  • 10
Fact #8 A parent may kill its children if the task assigned to them is no longer needed

#niepopularnaopinia #it #programowanie #informatyka
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rett
Rett
Rett 14.03.2015, 16:33:20
  • 2
@krecikBMC: kiedyś gdzieś widziałem:
tree.harvestDeadChildren();
  • Odpowiedz

519

RFID początek niewolnictwa

RFID początek niewolnictwa

Chipy RFID - są one przedstawiane jako niewinne małe urządzenie emitujące indywidualny znacznik. Czy twórcom chipów chodzi jedynie o tak prostą funkcję? A może ich plany sięgają o wiele dalej. Odpowiedź na to pytanie jest szokująca i zgrabnie przemilczana przez twórców rej technologii.

Alyn
z
humomundo.pl
dodany: 12.03.2015, 05:42:07
  • 255
  • #
    linwigilacja
  • #
    niewolnictwo
  • #
    rfid
  • #
    kontrola
  • #
    wolnosc
  • #
    swiat
Rett
Rett
Rett 12.03.2015, 11:58:37
  • 0
@kolesio: chipa ciężej ukraść.
Rett
Rett
Rett 12.03.2015, 12:04:44
  • -3
@wm23: chciałbym dostawać dolara za każdym razem kiedy ktoś dopatruje się gdzieś 666 (ew. 616), znamienia Bestii, czy Jeźdźców Apokalipsy.
k.....0
k.....0
konto usunięte 08.03.2015, 10:06:38
  • 3
Mirki #programisci znacie szybszą metodę na czytanie intów oddzielonych spacjami w naszym ulubionym C niż to poniżej???

inline void fastReadint(int *x) {
register int c = getchar_unlocked();
*x = 0;
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rett
Rett
Rett 08.03.2015, 11:06:54
  • 2
1. Czemu zwracasz przez pointer? Możesz tym zrobić krzywdę optymalizatorowi.
2. inline i register nie są przypadkiem ignorowane przez praktycznie wszystkie kompilatory?
3. (x<<1) + (x<<3) wygląda pro, ale clang to optymalizuje do zwykłego x*10 http://goo.gl/eR0vNV

Also: c < '0' || c > '9' wygląda imho czytelniej niż c < 48 || c > 57

Optymalizowanie tego będzie prawdopodobnie sztuką dla sztuki, bo 99.9% czasu będzie spędzone wewnątrz wywołania getchar.
  • Odpowiedz
htfhere
htfhere
06.03.2015, 13:28:33
  • 1
#programowanie #cpp czy preinkrementacja charakteryzuje się mniejszym zużyciem zasobów komputera w stosunku do postinkrementacji?
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rett
Rett
Rett 06.03.2015, 15:06:00
  • 0
W 99% przypadków (kiedy x++ / ++x występuje samo w linii, albo jako trzeci człon pętli for) nie ma to najmniejszego znaczenia. Jeśli Twój kompilator produkuje inny kod w tych przypadkach, zgłoś buga.

Jeśli x++ / ++x występuje jako część większego wyrażenia to albo nie ma to znaczenia (przykład niżej) albo różnica w semantyce sprawia że i tak nie zrobisz tego szybciej.

Przykład dla którego x++ i ++x są tak samo wydajne (mimo że
  • Odpowiedz
M.....P
M.....P
konto usunięte 25.02.2015, 17:17:59
  • 2
Bawiąc się skryptami znalazłem mały bajer lookatmouse - szybko go przerobiłem, a że jeszcze dużo nauki przede mną, posiłkowałem się youtubem, dokumentacją i czym tylko się da - teraz chce żeby mój box będący postacią, oprócz obracania się facjatą w stronę myszki, także powoli do niej podszedł, potem mogę do "przemieszczania się" podpiąć animację, o ile będę mógł tak jak planuję. Wpisałem coś takiego:

transform.position = Vector3(Input.mousePosition.x, Input.mousePosition.y, 0,5) * Time.deltaTime;

Na samym końcu,
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rett
Rett
Rett 25.02.2015, 17:39:12
  • 0
Dobra, przeczytałem OP dokładniej :)
Teraz robisz tak, że co klatkę nadpisujesz pozycję postaci, zupełnie ignorując dotychczasową pozycję.
To co chcesz zrobić uzyskasz przez: odczytanie poprzedniej pozycji, odczytanie pozycji myszy, znalezienie wektora (poprzednia pozycja + przesunięcie w stronę myszy ograniczone maksymalną szybkością) (hint: Unity ma to wbudowane).
Rotację musisz robić osobno (hint)
  • Odpowiedz
Rett
Rett
Rett 25.02.2015, 17:45:35
  • 1
Nie musi być w osobnych komponentach, ja bym zrobił coś w stylu:

void FixedUpdate()
{
Vector3 mouseWorldPosition = Input.mousePosition * cameraSpaceToWorldSpace;
transform.position = Vector3.MoveTowards(transform.position, mouseWorldPosition, maxSpeed * Time.fixedDeltaTime);
  • Odpowiedz
Rett
Rett
Rett 25.02.2015, 17:59:38
  • 0
True, rzeczy są zwykle prostsze jeżeli zapewniasz, że dla każdego obiektu na scenie position.y == 0 (co jest dobrym pomysłem anyway).
  • Odpowiedz
n.....c
konto usunięte 19.02.2015, 13:32:27
  • 3
Najpopularniejsze języki programowania

#programowanie #ciekawostki

wincyj
n.....c - Najpopularniejsze języki programowania

#programowanie #ciekawostki

wi...

źródło: comment_TWsJ6OViSahSaW5TKLpFv3qLCcIwmT0t.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rett
Rett
Rett 19.02.2015, 13:41:41
  • 12
To są najpopularniejsze języki na Codeeval (platforma z zadaniami programistycznymi jak nasz spoj), trochę nijak się mają do ogólnej popularności.
  • Odpowiedz
c.....o
c.....o
konto usunięte 11.02.2015, 00:14:32
  • 12
Bardzo fajny artykuł o metaklasach w Pythonie. Temat mało znany, kiepsko opisywany, a ciekawy.

http://blog.ionelmc.ro/2015/02/09/understanding-python-metaclasses/

#python #programowanie
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rett
Rett
Rett 11.02.2015, 11:14:34
  • 0
@co_to_sie_stanelo: szczerze, czy miałeś kiedyś w realnym kodzie problem który metaklasy by uprościły/rozwiązały? Bo nigdy nie widziałem dla nich zastosowania.
  • Odpowiedz
PsotnyWiatr
PsotnyWiatr
PsotnyWiatr
09.02.2015, 23:01:25
  • 17
Też tak macie, że jak macie coś nowego, czego nie umiecie, do napisania, to:
1) najpierw odwlekacie, bo nie umiecie i strach się zabrać.
2) w końcu klepiecie i po 10 minutach okazuje się, że zleciały 2h świetnej zabawy
3) potem odwlekacie, bo jakieś nudne i małe metody do dopisania zostały, ewentualnie drobiazgi do poprawki i się nie chce?

#programowanie #nieprogramowanie #prokrastynacja
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rett
Rett
Rett 09.02.2015, 23:15:20
  • 5
1) wpadłem na świetny pomysł
2) (10 minut dobrej zabawy + 50 minut drogi przez mękę z "co tu jest nie tak...") x10
3) pomysł wcale nie był taki świetny
  • Odpowiedz

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 29.01.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking