Tym razem w 3 dni popełniliśmy coś takiego: http://www.kongregate.com/games/tkaszura/okame Z założenia krótka, prosta i relaksująca gierka "na wyciszenie" utrzymana w minimalistycznym stylu. W każdym levelu naszym zadaniem jest ułożenie/poobracanie elementów tak by utworzyły odpowiednie kształty.
Niestety build WebGL nieco nam się buntuje, więc Mireczków używających Chroma muszę poprosić o skorzystanie z innej przeglądarki ( ͡°ʖ̯͡°) Choć podobno jakieś ustawienia Chrome przywracają możliwość używania wtyczki Unity -
@WebSkee: właściwie podsunąłeś mi właśnie pomysł, że można zrobić różne świarty w których kolor przewodni (w tym kulek gracza i mety) się zmienia, to wszystko oczywiście zakładając że zostajemy w ramach tak prostej formy wyrazu, a z punktami na pewno sprawę warto przemyśleć!
@korynt: tak niestety nie udało nam się zintegrować wersji WebGL z kongregate, coś tam się zawsze kaszaniło.. Wrzuciłem wersję WebGL na dropboxa jakbyś nadal chciał przetestować (
@hilemz: no może tak trochę ( ͡°ʖ̯͡°) tylko raz, że ser wtedy dopiero co się rozpuścił i nie zdążył zarumienić, a dwa wszystkie "kolorowe" dodatki zazwyczaj daje przed położeniem sera by się nie wysuszały ;-)
@omx: widzę tu pewną inspirację Hookiem ;-) Myślałeś nad bardziej spokojną muzyką, przy której człowiek by się bardziej zrelaksował? Coś trochę jak w Blue Box, albo nawet bardziej. Myślę, że to mógłby być dobry kierunek przy gameplay w tym typie.
i jeszcze jeden pomysł, a co byś powiedział by było to w "nieco" innym klimacie: te klocki jako kamienne bloki, które składasz w kamienną tablicę? Ewentualnie kolorowe gemy w stylu Montezuma
@edgar_k: spróbowałbym Unity. Przy okazji oblecisz też inne platformy. Podkreślam jednak, że sam jeszcze nic na WP nie robiłem, więc może znajdą się lepsze rady ;-)
Cześć mireczki, po wielu zmaganiach i trudach moja gra właśnie została zaakceptowana do dystrybucji na #steam ( ͡€ ͜ʖ͡€) i co ważne nie mam tu na myśli greenlight tylko już ostateczną akceptację przez #valve
W wielkim skrócie budujemy różne konstrukcje (mosty, wieże, dziwadła) i doprowadzamy szczury do sera.
Czy jakieś Mireczki lub Mirabelki chciałyby pomóc w ostatnich beta testach?
Oficjalna premiera 8 Maja, ale strona w sklepie już
@zawopl: oj przesadzasz :-) Co prawda widzę tu znacznie większą analogię niż przytaczany wyżej Transformice. Jednakże, jeśli zagrałbyś to przekonałbyś się, że nie tylko same "zagadki" są unikalne, ale też często wzorcowy sposób ich rozwiązania znacząco odbiega od stylu prezentowanego World of Goo (nawiasem mówiąc świetna gra,
@zawopl: długo by opowiadać, ogólnie zacząłem od robienia aplikacji (a następnie gier) na iOS jak jeszcze byłem na studiach. Zaraz po nich otworzyłem DG i jakoś tak leci to do dziś... Rynek gier mobilnych jednak dość mocno się zapycha (żeby nie powiedzieć że już się zapchał) i idę teraz w kierunku gier na PC, co zresztą zawsze chciałem robić i tak właśnie jesteś świadkiem mojej pierwszej premiery na Steam. :-)
@Rafax011: dźwięki można wyłaczyć ;-) gra przez ponad rok nie miała w ogóle żadnych ułatwień... te podpowiedzi i dodatkowe ruchy są tylko i wyłącznie przez to, że ludzie mówili, że gra jest strasznie trudna i przydałyby się ułatwienia ( ͡°͜ʖ͡°) Gwarantuje Ci, że grę da się przejść nie korzystając z żadnej z tych rzeczy, zresztą jeśli chciałbyś wszystkie etapy pozaliczać wzorcowo "na maksa", to musisz
- Pieniądze szczęścia nie dają
Zapraszam do zabawy
#glupiewykopowezabawy