@revlayup: Miejsce stojące to w gruncie rzeczy trawiasta powierzchnia, która znajduje się dookoła trasy wyścigu. Można stać lub siedzieć na trawie, gdzie tylko się chce, ale najczęściej widok na trasę oraz telebimy jest ograniczony. Zakaz wnoszenia składanych krzeseł na teren toru!
Info od sprzedawcy ale tak naprawdę są fajne miejsca stojące i można łazić do woli
Williams zwalnia winnych za tegoroczną konstrukcję bolidu!
Poznaliśmy tożsamość dwóch konstruktorów winnych aktualnej sytuacji zespołu z Grove. Pat i Mat związani z zespołem Williams od 2017 roku zostali zwolnieni w trybie natychmiastowym. Claire Williams nie zdradza jeszcze, kto zastąpi specjalistów, jednak stwierdza stanowczo, że problemy z bolidem FW42 zostaną zażegnane w wyścigach w Europie.
Znając możliwości tych Panów, wiele wyjaśnia skąd wzięły się problemy. Teraz będzie tylko lepiej.
Cholernie szkoda mi Roberta. W tym krótkim wywiadzie dla Eleven widać jak bardzo jest sfrustrowany samochodem i całym zespołem. To nie tak powinno wyglądać i nie chodzi nawet o miejsce w stawce, ale ogólną sytuacje Williamsa. Kierowcy nawet nie mogą walczyć między sobą, to walka z bolidem. Rok temu samochód, to był paździerz, a okazuję się, że zeszłoroczna konstrukcja w porównaniu do obecnej, całkiem nieźle się prezentuje. To jest dramat, zastanawiam się
@Green81: Nie znamy zapisów umowy sponsorskiej, trudno wyrokować ale wydaje mi się, że jeśli sytuacja się nie poprawi to Orlen może wycofać swoje wsparcie. Nie sądzę, aby Robert chciał do końca sezonu tkwić w tym bagnie. Widać jak bardzo RK męczy się i chyba powoli traci cierpliwość do zespołu. Najwyraźniej zupełnie leży współpraca na lini kierowca - inżynierowie i zespół nie potrafi wdrożyć poprawek eliminujących niedomagania bolidu. Kubica jeździł w
@Green81: Z Paddym może być tak jak piszesz. Nie wierzę, że tak doświadczona osoba popełni te same błędy przy konstruowaniu bolidu DWA RAZY z rzędu. Wiadomo że Mercedes potrzebuje satelickiego teamu, więc teoria o celowym doprowadzeniu Williamsa na dno by przejąć go jak najmniejszym kosztem jest bardzo prawdopodobna. Chodzi o ogromne pieniądze, więc kwestie etyczne schodzą na dalszy plan.
@nn1upl: to nie jest poważny zespół skoro typ odpowiedzialny za bolid umywa rączki i w--------a na "urlop" po testach, gość s--------ł 2 roczniki bolidów i nie ponosi żadnych konsekwencji
Mireczki dziś kolejny raz chciałbym Wam podziękować. To Wy wykreowaliści "Pana Szafę" i nawet krytyka przyczyniła się do wzrostu popularności kanału. Dziś pora wyjść z szafy... Echa Padoku trafią na nieco większy ekran.
@Prychacz: @Gieekaa: Dlatego polecam samemu ogarniać w F1 2018 wszystko, ERS, hamulce, dyferencjał, paliwo, można się fajnie pobawić i czasem to naprawdę trudne, chociaż idzie się przyzwyczaić, jeśli nie trzeba zmieniać kilku rzeczy jednocześnie.
W tym wszystkim jest jeden plus. Wiele osób się obudzi i w końcu zrozumie, że kierowca może pomóc rozwijać samochód ale nieważne jak wielki ma talent to nie przeskoczy ograniczeń technicznych swojego bolidu. Zawsze irytowało mnie to pompowanie idei "Zbawca Williamsa" i przedstawianie Roberta jak kosmitę który wsiądzie i nadrobi 3 sekundy straty. Tyle sezonów Alonso w Maclarenie nic Was nie nauczyło? Przykro się patrzy jaki zrobił się wysyp negatywnych komentarzy, ciągle
@WypadlemZKajaka większość tych negatywnych wysrywów i tak pochodzi od ludzi, którzy albo są tu pierwszy raz, albo wrzucają koterskiego, bo to takie super śmieszne. Myślę, że ludzie, którzy na tagu siedzą dłużej, na nic nie liczyli ( ͡º͜ʖ͡º) Oczywiście, że serce by chciało, żeby RK urwał jeszcze sekundę, ale jak widać po czasach, tempie kwalifikacji i tempie wyścigowym - Williams jest w dupie i każdy
źródło: comment_xHM7WvC6XxHrrFyVtqbDTjufLHLtdYIl.jpg
PobierzInfo od sprzedawcy ale tak naprawdę są fajne miejsca stojące i można łazić do woli