Szukam rady.
Prowadzę od jakieś czasu kampanię (D&D 5e) i chciałbym rzucić wyzwanie moim graczom na płaszczyźnie ideologii ich postaci ale niezbyt wiem jak się za to zabrać.
Aktualny pomysł polega na wprowadzeniu NPC którzy z początku jako sojusznicy będą wyznawali podobne wartości ale z czasem okaże się, że są oni przykładem "Tak możesz skończyć jak się nie zmienisz".
Nie chce jednak jakoś zasugerować graczom, że nie podobają mi się ich postacie.
Prowadzę od jakieś czasu kampanię (D&D 5e) i chciałbym rzucić wyzwanie moim graczom na płaszczyźnie ideologii ich postaci ale niezbyt wiem jak się za to zabrać.
Aktualny pomysł polega na wprowadzeniu NPC którzy z początku jako sojusznicy będą wyznawali podobne wartości ale z czasem okaże się, że są oni przykładem "Tak możesz skończyć jak się nie zmienisz".
Nie chce jednak jakoś zasugerować graczom, że nie podobają mi się ich postacie.
jak traktujecie wiedzę gracza jeśli może być ona zgodna z wiedzą gracza.
przykład typ ma 8 w mechnice i pracuje jako mechanik
czy jeśli nie tracicie płynności przemiowalibyście jak gracz opisze faktycznie jak zmienia jakąś część w samochodzie i dlaczego ?
chodzi mi o to że Neuroshima jest sytemem przez który chyba najwięcej nauczyłem się mechnniki/elektryki surwiwalu czy coś by lepiej wczuć się w postać
Wrzucam link gdzie jest omawiana właśnie ta tematyka:
https://www.youtube.com/watch?v=0MdZATE36zE&list=PLSsoI6_eBh-htMZdr8qadYZBJOHCl0FBn&index=15