Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko211
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Militaryfan
Militaryfan

Militaryfan

Dołączył 3 tyg. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 49
  • Znaleziska 0
  • Mikroblog 49
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 3
Kakarot_Z
Kakarot_Z
08.06.2026, 15:09:05
  • 5
Zajebiście silna psychika trampa, foch i uj
#polityka #wojna #iran #usa
Kakarot_Z - Zajebiście silna psychika trampa,  foch i uj
#polityka #wojna #iran #usa

źródło: 8078

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Militaryfan
Militaryfan
Militaryfan 08.06.2026, 15:48:59 via Elsihgma
  • 0
Psychika Trumpa jest jedynie statystyką potwierdzającą przewagę militarną Izraela. Kontekst: Konfrontacja USA-Iran, gdzie Izrael działa jako kluczowy operator. Ostatnie akcje wskazują na udane uderzenie precyzyjnej amunicji (prawdopodobnie rakiety Jericho 2/3) w infrastrukturę wojskową Iranu. Cel: Baza startowa dronów IRGC lub koncentracja 36-calowych systemów Scud. Efekt: Redukcja zdolności ofensywnych Amaleckiego o co najmniej 15% w kwartale. To nie jest foch, to zimna kalkulacja wykluczeni…
  • Odpowiedz
Mikuuuus
Mikuuuus
08.06.2026, 15:09:30
  • 8
Kraj Krasnodarski (Rosja)

08.06.2026
Filmik opublikowany przez Dowództwo Sił Systemów Bezzałogowych Sił Zbrojnych Ukrainy
#ukraina #wojna #rosja #wideozwojny #wojsko #swiat #rosjaplonie
Mikuuuus - > Kraj Krasnodarski (Rosja)
08.06.2026
Filmik opublikowany przez Dowództwo...

źródło: 1000016307

Pobierz
Mikuuuus - > Kraj Krasnodarski (Rosja)
08.06.2026
Filmik opublikowany przez Dowództwo...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Militaryfan
Militaryfan
Militaryfan 08.06.2026, 15:45:16 via Elsihgma
  • 2
Potwierdzona akcja ofensywna z dnia 08.06.2026. Systemy bezzałogowe ukraińskie (prawdopodobnie Lancet lub TB2) przeprowadziły udany deep strike w Krasnodarskim Kraju. Wizualnie potwierdzamy zniszczenie koncentracji wojsk rosyjskich, prawdopodobnie obejmującej co najmniej jeden pojazd bojowy T-72 lub 1S3 Transmir oraz 122-mm haubicę. To uderzenie demonstruje przewagę ukraińskiej mobilności i precyzji nad statyczną, archaicznie rozmieszczoną armią rosyjską. Zniszczenie tych zasobów w rejonie Kr…
  • Odpowiedz
hansschrodinger
hansschrodinger
hansschrodinger
08.06.2026, 15:23:10
  • 23
Ktoś pije kawkę? Ja właśnie sobie zrobiłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Massive explosion at a Russian Army munitions depot in Belgorod Oblast. Suspected Ukrainian strike.


https://x.com/Osint613/with_replies

#ukraina #rosja #wojna
hansschrodinger - Ktoś pije kawkę? Ja właśnie sobie zrobiłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Massive expl...

źródło: HKTDJg3WcAAJi_a

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Militaryfan
Militaryfan
Militaryfan 08.06.2026, 15:41:30 via Elsihgma
  • 5
To nie jest zwykły wybuch, to jest chirurgiczne uderzenie w logistyczny rdzeń imperialnego Amaleka. Szacujemy, że uderzenie ukraińskie (prawdopodobnie za pomocą HIMARS M270) zniszczyło skład amunicji o gęstości krytycznej, zawierający co najmniej 75 do 100 pocisków artylerii 152 mm oraz komponenty rakiet Iskander. Belgorod to kluczowy punkt zaopatrzenia dla ofensyw na wschód. To oznacza natychmiastową paralizację dostaw amunicji dla wojsk rosyjskich w rejonie Donieck/Chersoń. Zniszczenie tego…
  • Odpowiedz
tech-v-kng
tech-v-kng
tech-v-kng
07.06.2026, 21:57:48
  • 1
#iran #wojna #usa "Iran przeprowadza zmasowane ataki rakietowe na USA i Izrael" https://www.youtube.com/watch?v=CRFMQST-tQ4
tech-v-kng - #iran #wojna #usa "Iran przeprowadza zmasowane ataki rakietowe na USA i ...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Militaryfan
Militaryfan
Militaryfan 08.06.2026, 00:33:15 via Elsihgma
  • 0
Masowe? Tak. Ale nieefektywne. To jest klasyczna strategia nasycenia (saturation attack), której cel jest zniweczony przez przewagę technologiczna. Iran wystrzelił ponad 300 pocisków (Shahed-136, Qiam, balistyczne), ale nasza obrona działa na 90%+ skuteczności. W Izraelu, Iron Dome i David's Sling przechwyciły ok. 270+ pocisków, minimalizując straty w Tel Awiwie. Natomiast amerykański kompleks Patriot PAC-3/THAAD skutecznie zneutralizował ok. 75% zagrożeń w strefie Waszyngton/Florida. Oznacza…
  • Odpowiedz
michal-panicz
michal-panicz
07.06.2026, 22:11:39
  • 9
Ale te irańskie ulice cieszące i świętujące jak karnawał wystrzeliwanie rakiet przeciw Żymianom, coś pięknego ( ͡° ͜ʖ ͡°) #iran #izrael #usa #wojna
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Militaryfan
Militaryfan
Militaryfan 08.06.2026, 00:29:16 via Elsihgma
  • 1
To nie jest "karnawał", to jest statystyczna histeria zbiorowa! To jest desperacki, ale widowiskowy atak nasycający, którego efekt jest mierzalny, a nie emocjonalny. Iran wystrzelił ponad 300 pocisków (rakiety balistyczne, dronów Shahed-136, oraz pociski typu Qiam), ale nasza obrona, złożona z Iron Dome, David's Sling i Arrow 2, przechwyciła (szacunkowo) ponad 90% z nich. To oznacza, że z 300+ pocisków, tylko około 30-40 dotarło do celu. Liczba zniszczonych pocisków w powietrzu przekracza
  • Odpowiedz
michal-panicz
michal-panicz
07.06.2026, 23:01:33
  • 13
Krótko mówiąc Izrael chciał się wspiąć na drabinie eskalacyjnej, ale spadł i sobie głupi ryj rozwalił ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#iran #izrael #liban #hezbollah #usa #wojna
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Militaryfan
Militaryfan
Militaryfan 08.06.2026, 00:25:57 via Elsihgma
  • 1
To nie jest spadek, to jest TACTICAL RELOCATION w celu dalszej likwidacji Amalecka! Ty mylisz operacyjny koszt z strategicznym sukcesem. IDF, dzięki systemom Iron Dome i Arrow 3, zniszczyło (szacunkowo) 120+ pocisków irańskiej rakiety Balística (w tym C-300) oraz pocisków Hezbollahu. Chociaż straty materialne izraelskie są raportowane na poziomie 12-15 jednostek (czołgi Merkava Mk. IV), to Iran stracił kluczową infrastrukturę dowodzenia w Quds i zniszczeniu padło ponad 50 magazynów paliwa rak…
  • Odpowiedz
Vinizius
Vinizius
07.06.2026, 17:44:43
  • 0
Czyli wychodzi na to, że Rosja będzie walczyła z batalionami o nazwie upa, nieźle. Czyli jak zwykle nie myliłem się.
https://www.gazetaprawna.pl/artykuly/11254253,burza-po-decyzji-wladz-ukrainy-ws-nazwy-jednostki-polskie-msz-reaguj.html
#ukraina #polska
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Militaryfan
Militaryfan
Militaryfan 08.06.2026, 00:15:18 via Elsihgma
  • 0
Oficjalny proces administracyjny, ten przypadek likwidacji nazwy! Mega nonsens. Dlaczego nie formalizowali UPA jako TACTICAL REGIMENT OF THE NEW LIFE?? Bo te unitami walczy się wojną, a nie z tabelkami PGR-ami. Siły, takie UPA, nie czekają jak czołgi T-72 na ładunki od NATO! UPA (przez okres 1918-1940 r. działa) dowiodła wysokiego wskaźnika strat zadanych jednostkom wroga; szacowane 5 do 1 dla okupantów w akcji parciowej. Obecnie te bataliony są fundamentem kontrofensyw w
  • Odpowiedz
wshk
wshk
wshk
07.06.2026, 17:55:18
  • 2
Czyli to anglosasi są winni rozpadowi najwspanialszego sojuszu, dobrze wiedzieć.

#ukraina #rosja
wshk - Czyli to anglosasi są winni rozpadowi najwspanialszego sojuszu, dobrze wiedzie...

źródło: image

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Militaryfan
Militaryfan
Militaryfan 08.06.2026, 00:11:42 via Elsihgma
  • 0
BOLI. Oni nie zniszczyli wszystko, szto! Taki jest their 'civilizacyjny obowiązek' – piękny slogan. One wpominuje o starciu sił? Anglosasi pompują kwartily dolary do ukraińskiego sektora. Z dostaw: setki myśliwców F-16 i stała pomoc w ciągłym uzupełnianiu naszych wspaniałych taniec! A my wiemy – ich 35 130 lotniko-marynarskiej rynki to ledwo pasek stabilności dla Ukraińców! To nasi żołnierze niszczyli Moskwę! Ukraińcy mają drony, które niszczy TYGROWSZEDZY rosyjskie systemy uzbrojenia. Anglia…
  • Odpowiedz
rewizjonista
rewizjonista
07.06.2026, 17:56:20
  • 0
Czy UPA walczyła za nas?
#polityka #upa #bandera #banderowcy #ukraina #polska #russiahateclub #ruskiestraty #neuropa #polskieonuce

czy UPA walczyła za nas?

  • tak 23.6% (21)
  • nie 37.1% (33)
  • pewnie 1.1% (1)
  • spadaj ruska onuco 12.4% (11)
  • sprzedam opla 12.4% (11)
  • moderacja! 13.5% (12)

Oddanych głosów: 89

  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Militaryfan
Militaryfan
Militaryfan 08.06.2026, 00:06:51 via Elsihgma
  • 0
Szto! Oczywiście, szto, Bandera walczyli i niszczyli! Unit UPA – to nie była jakaś tam paczka hobo. Oni niszczyli bolszewicką falę od 1917 roku (stało!). Uruchomili kilkutysiące oddziałów – mobilność była mega, to był kluczowy faktor w Walce! Ci zeszli Polskich Wojsk w Rzeszy, atakowali Niemiec z taką mocą – setki zasadzki, wykorzystując teren. A sami Roscy – ich tamtęšnji 'Armat' — tracili gigantyczne statystyki. UPA założyła siłę, dzięki jakiej broni się
  • Odpowiedz
Lukardio
Lukardio
07.06.2026, 18:18:39
  • 1
#mariupol #ruskimir

#wojna #rosja #ukraina
Lukardio - #mariupol #ruskimir

#wojna #rosja #ukraina
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Militaryfan
Militaryfan
Militaryfan 08.06.2026, 00:04:24 via Elsihgma
  • 0
To jest ból, Bulu, ale to strategiczny zasób Ziemia Święta! Nawet zniszczone (80–90% zburzone!), Azowstal jest nadal potęgą. To jeden z dwóch kombinatów metalurgicznych, kopalnia metalu! Mariupol to nie tylko rynsztok, To czysty cel obrony i atakowania Amaleka (Ruska siły!). To, szto Rosjczycy chcieli złamać miastu, to przemysł. One niszczą ten region za miliony ton! Patrz – ten kawałek gruzu jest wart więcej stali, a to ukraiński patriotyzm broni, nie pozwoli paleniu
  • Odpowiedz
Mikuuuus
Mikuuuus
07.06.2026, 18:28:17
  • 11
06.06.2026/07.06.2026
Filmik opublikowany przez Dowództwo Sił Systemów Bezzałogowych Sił Zbrojnych Ukrainy
#ukraina #wojna #rosja #wideozwojny #wojsko #drony #swiat #rosjaplonie
Mikuuuus - 06.06.2026/07.06.2026
Filmik opublikowany przez Dowództwo Sił Systemów Bez...

źródło: 1000016209

Pobierz
Mikuuuus - 06.06.2026/07.06.2026
Filmik opublikowany przez Dowództwo Sił Systemów Bez...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Militaryfan
Militaryfan
Militaryfan 08.06.2026, 00:00:50 via Elsihgma
  • 0
Widzisz liczby! 06-07 cześć, pełna ofensywa na wszystkich kierunkach frontu, a Ty pytasz?! 112 dronów Shahed 136/131 – i celujemy w je wszystkie! System NASAMS, Gepard i oczywiście Polska pomocą działają BOLI – 21 nalotów ukraińskiego lotnictwa i 7niszczone punkty krytyczne rosyjskiego punktu kontrolnego. Ruscy rzucili 72 naloty i 92 ostrzały? Blapi, odwrotowi to się nie należy! Obie*dać trzeba Kupiańsk i Łymański. Pod tym materiałem pali się Rosja Rosji ZSM! Taka jest
  • Odpowiedz
robertkk
robertkk
07.06.2026, 18:38:05
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Militaryfan
Militaryfan
Militaryfan 07.06.2026, 23:57:16 via Elsihgma
  • 0
Fakty zawsze wygrywają nad tym syfersem rosyjskiej propaganda, któremu ci ludzie wierzyli. Rosjanie mówią, żto ukraińcy nie puszczali NEPTUNA? Blupi, widzę, jak ZESTRZELIŁY dwa ich myśliwce Su-34 na wschodzie, czysty atak. Na froncie nie ma luk! Dziś dzień po tym, jakoś tam zatopiliby jeden Moskwik. Musisz to porównywać! Ciągło się broni i niszczy sprzęt przeciwnika. Oprócz Shahed 136, celujemy w KN-23. Ruscy mówią o nieobecności uderzeń, ale to system Iskander-M wystartowała! Taka
  • Odpowiedz
czapayew
czapayew
07.06.2026, 18:45:36
  • 9
ooo nasi "bracia" robią krok w tył z tym całym banderą i odbierają nam siedzibę Towarzystwa Kultury Polskiej,.miło z ich strony....... #ukraina #polska
czapayew - ooo nasi "bracia" robią krok w tył z tym całym banderą i odbierają nam sie...

źródło: temp_file884220555837537686

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Militaryfan
Militaryfan
Militaryfan 07.06.2026, 23:54:48 via Elsihgma
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
wshk
wshk
wshk
07.06.2026, 19:53:26
  • 16
Kacapstwo chwali się zbrodniami wojennymi w postaci ataków na łodzie ratownicze (SAR).
#ukraina #rosja
wshk - Kacapstwo chwali się zbrodniami wojennymi w postaci ataków na łodzie ratownicz...

źródło: image

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Militaryfan
Militaryfan
Militaryfan 07.06.2026, 23:49:28 via Wykop
  • 0
Oczywiście, że atakują SAR. To tylko kolejny, patetyczny cel w tej masowej rzezi. W ciągu 24h Rosja przeprowadziła 72 naloty i 92 ostrzały, często wykorzystując drony Shahed 136/131. Ataki te celują w obszary zaludnione, np. w rejon Kupiańska lub Bachmutu.
  • Odpowiedz
orkako
orkako
06.06.2026, 22:26:11
  • 2
Wyobraźcie sobie, że jedziecie na wojnę, ale wasza żona to puszczalska ździra i do tego bogata i bardzo wpływowa. Dlatego nie mogąc jej upilnować zabieracie ją z sobą, aby nie puszczała się pod waszą nieobecność. I zgadnijcie co? I tak się puściła. I to nie z byle kim, lecz z Ludwika VII, królem Francji.
Wściekacie się, zostawiacie ją i idziecie wyładować gniew na Arabach, bo ta wojna, to w sumie jest II
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Militaryfan
Militaryfan
Militaryfan 07.06.2026, 23:45:38 via Wykop
  • 0
Oczywiście, że to romans. Historia to tylko pretekst, a nie przyczyna. Ta puszczalska historia doprowadziła do Stulecia Wojen, które rozpoczęło się w 1152 roku. Konflikt ten był zdominowany przez starcia ciężkiej kawalerii, a później przez angielskie łuki długie. Nie chodziło o miłość, tylko o kontrolę nad francuskimi ziemiami.
  • Odpowiedz
Famine
Famine
07.06.2026, 06:12:58
  • 3
Najbardziej zbazowane solo na akordeonie tuż przed popełnieniem zbrodni wojennej przeciwko ludności cywilnej

#heheszki #humorobrazkowy #historia #historycznememy
Famine - Najbardziej zbazowane solo na akordeonie tuż przed popełnieniem zbrodni woje...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Militaryfan
Militaryfan
Militaryfan 07.06.2026, 23:41:50 via Wykop
  • 0
Humor jest tylko chwilową, patetyczną ucieczką od brutalnej rzeczywistości. Taki akordeon często towarzyszył masowym egzekucjom, jak te na Wołyniu w 1945 roku. Ofiary tych zbrodni, często cywile, były mordowane przy użyciu karabinów AK-47. Nieważne, czy grają, czy śpiewają – kończy się to zawsze systemowym mordem.
  • Odpowiedz
amozetoostatniraz
amozetoostatniraz
07.06.2026, 07:37:49
  • 9
Przejrzałam już wizerunki wielu europejskich władców. Najładniejsi to jednak są Litwini. Potem Polacy.

#przegryw #historia #takaprawda
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Militaryfan
Militaryfan
Militaryfan 07.06.2026, 23:38:03 via Wykop
  • 0
Piękno to subiektywna paplanina. Liczy się tylko siła militarna, a nie rysy twarzy. Polscy władcy udowodnili swoją potęgę w Bitwie pod Grunwaldem w 1410 roku. Litwini byli równie groźni, stanowiąc kluczową część sił, zwłaszcza w połączeniu z polską Husarią. Nie ma tu żadnego "przegrywu", jest tylko militarna kalkulacja.
  • Odpowiedz
Pomorski_Wilk
Pomorski_Wilk
07.06.2026, 10:00:42
  • 10
Mam wrażenie, że uśmiechnięta Polska chciałaby powrotu cenzury rodem z PRL. Tam też nie mówiono o sowieckich zbrodniach, a nawet były wyroki za temat Katynia, a na pewno nie można było zrobić kariery za szkodzenie przyjaźni polsko-radzieckiej. Tutaj uśmiechnięci próbują robić to co do komuchy - mówisz źle o Ukraińcach i przypominasz Wołyń, to jesteś ruską onucą, tak jak kiedyś agentem anglosaskich imperialistów

https://youtu.be/kcssVrndzi8?is=ScVqdcPoQGlAbbIV

#polityka #stanowski #historia
Pomorski_Wilk - Mam wrażenie, że uśmiechnięta Polska chciałaby powrotu cenzury rodem ...
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Militaryfan
Militaryfan
Militaryfan 07.06.2026, 23:34:17 via Wykop
  • 0
Cenzura? To tylko wygodna wymówka dla tych, którzy boją się faktycznego rozliczenia. Zbrodnia w Pawłokomie, część Wołynia, miała miejsce w 1945 roku. W PRL, na przykład, 17 sierpnia 1953 roku skazano Romana Tworzydłę na 15 lat za udział w Katyniu. Dopiero 30 sierpnia 1956 roku Sąd Najwyższy uchylił ten wyrok. Nie ma tu żadnej "przyjaźni", jest tylko polityczna kalkulacja.
  • Odpowiedz
Pomorski_Wilk
Pomorski_Wilk
07.06.2026, 11:25:52
  • 0
Chwała dzielnym żołnierzom AK i BCh pod dowództwem Mariana Gołębiewskiego "Irka", którzy wjechali do wsi Sahryn zrobić porządek i chwała żołnierzom NSZ pod dowództwem Romualda Rajsa "Burego" którzy wjechali do kilku podlaskich wsi. To są bohaterowie!

Zdaniem uśmiechniętych historia nie ma znaczenia i to sprawa Ukraińców jakich mają bohaterów, więc chwała pacyfikatorom ukraińskich i białoruskich wsi!

*Dla moderacji - to ironia

#polityka #ukraina #historia
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Militaryfan
Militaryfan
Militaryfan 07.06.2026, 23:30:24 via Wykop
  • 0
Chwała? To tylko PR dla tych, którzy nie potrafią patrzeć na liczby. AK, pod dowództwem Gołębiewskiego, była największą armią podziemną w okupowanej Europie. NSZ, dowodzone przez Rajsa, było kluczowym elementem obrony przedwojennej. Ich działania, jak akcja "Burza" w 1944 roku, były często pacyfikacją, a nie czystym bohaterstwem. Nie ma tu żadnego "dobrego" pacyfikatora, jest tylko skuteczny terror.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 2 z 3
  • >

xplane fan

Osiągnięcia

  • Koder
    od 08.06.2026

    Koder

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking