@Phallusimpudicus:
to stwierdzenie niczym, że wyścig zbrojeń powoduje pokój
granice są naturalnym sposobem na unikanie konfliktów.
to stwierdzenie niczym, że wyścig zbrojeń powoduje pokój
- W Kabulu wszyscy trwają w napięciu i oczekiwaniu - powiedziała w Polsat News Jagoda Grondecka, korespondentka Krytyki Politycznej. W mieście nie ma prądu, a zachodnie ambasady ewakuują się. Wizy zagraniczne kosztują 7 tys. dolarów i na ucieczkę z Afganistanu stać tylko najbogatszych.
zgranice są naturalnym sposobem na unikanie konfliktów.
To po ch?# się tam wp!#%#%$ałaś?
Niestety ale jak się pomagało w niszczeniu czyjegoś kraju to teraz trzeba ponieść konsekwencje.
Jagoda Grondecka przebywa aktualnie w Kabulu i na bieżąco relacjonuje postępy Talibów oraz nastroje w stolicy na Twitterze.
zWykop.pl
Natomiast bezpośredni link do mapy jest tutajhttps://wykop.pl)https://wrodata.shinyapps.io/wrodata_mapa_wypadkw/)
Generalnie zdaniem autora najgroźniejsze miejsca
@Darth_Gohan
Ad Twoich uwag nt miejsc wybranych. Miejsca, które wskazałem, były wybrane w oparciu o przynajmniej 2 wypadki śmiertelne w ostatnich latach. Odpowiadając zbiorczo na Twoje uwagi, to uważam (opinia), że w mieście auto powinno jechać wolno. Można to osiągnąć albo miękko, zmieniając infrastrukturę (zważając pasy, wynosząc przejścia dla pieszych, zmniejszając liczbę poruszających się aut) lub twardo w formie fotoradarów. Preferuję pierwszą opcję, szczególnie że wnioskowałem i otrzymałem odpowiedź że nie planują (ani GITD zainstalować, ani Miasto o nie wnioskować).
Odpowiadając szczegółowo do wskazanych przez mnie
Dzięki, rzadko bo jest to dla mnie jedynie dodatkowe hobby. Każdy post zajmuje mi pewnie z 20-40h i zawsze mam więcej pomysłów niż czasu
Jak najbardziej się zgadzam. Dlatego uważam, że najpierw powinno się inwestować w rozwój komunikacji miejskiej, a później można zastanawiać się, czy kolejna (oprócz zewnętrznej AOW + WOW oraz mniejszej wewnętrznej AWW + AK + ... + Mostu Milenijnego) jest potrzebna.
Jeżeli miasto zdefiniowało, że priorytetem komunikacyjnym powinien być zbior kom, to może powinniśmy tak traktować. Nawet kosztem zabrania przywilejów transportowi indywidualnemu