W PKP zarządzają chyba sami idioci którzy nie potrafią ogarnąć oblodzenia trakcji i pociągI czekają po 4-7h aż przyjedzie lokomotywa spalinowa aby przeciągnąć skład pomiędzy dwoma stacjami na odcinku 50km, na tarasie Sławno-Lębork ciągają składy jedną lokomotywą spalinową bo nie potrafią zsynchronizować dwóch na kilkunastu rozjazdach. #pkp #zalesie #kartonowepanstwo #kolej
@Kamaz0 no nie, wiekszosc spalinowek ciagnie towary, i nie jest wlasnoscia IC a Cargo. IC te spalinowe ktore ma - wykorzystuje na trasach ktore tego wymagaja. A jako ze nie zainwestowali w pore w nowe ekologiczne spalinowki to maja nikly zapas. Taka sytuacja jak ty opisales jest w paru miejscach wiec cale sily dali gdzie mogli. A nowe Hybrydy spalinowo elektryczne sa narazie na testach u ... Orlenu. I to nie
@Kamaz0 celowe dzialanie, od 89 celowo zabijano kolejnw polace. Teraz trwa jej powolna i mozlna odbudowa. A takie przewałki jak np. akcja newagu z oprogramowaniem które wyłącza pociagi wcale nie pomaga nam wstac z kolan. Niemniej jednak - manewrowki nie sluza do tego zeby na szlaku ciagnac osobowy. Zostaje nam liczyc na to ze pesowskie hybrydy przejda pozytywnie testy, tak jak ich wodorowe wersje, i za pare lat bedzie mozna polozyc
Nie rozumiem trochę tego całego oburzenia nowym layoutem strony, jest dość przejrzysty, strona jest spójna kolorystycznie, trochę bardziej zasobożerna przez zrzucenie zarządzania layoutem na przeglądarkę ale to odciąża serwer który nie musi za każdym odświeżeniem strony generować całego HTMLa, zapamiętuje nawet treść wpisaną w edytor wpisu jak się coś kliknie przez przypadek. Nowe kategorie też dość ciekawe rozwiązanie które działa jednocześnie na głównej, wykopalisku i mirko.
Niemniej jednak - manewrowki nie sluza do tego zeby na szlaku ciagnac osobowy. Zostaje nam liczyc na to ze pesowskie hybrydy przejda pozytywnie testy, tak jak ich wodorowe wersje, i za pare lat bedzie mozna polozyc