Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko259
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
JoeAlexa
JoeAlexa

JoeAlexa

Dołączył 1 rok i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 85
  • Znaleziska 0
  • Mikroblog 85
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 6
krieng
krieng
08.12.2025, 08:20:17
  • 36
#rolnikszukazony Tak jak już kilka razy pisałem, największym wygranym jest Skalmar który powoli, na spokojnie, bez napalania się obserwował kandydatki, trochę z dystansem ale jednak ten dystans koniec końców mu się przysłużył i wybrał najkorzystniej, najbardziej dopasowana do niego. Bez programu, nie miałby szansy na taką młodą i dość atrakcyjną fizycznie i pod względem charakteru, naturalną dziewczynę jak Weronika, która by chciała zamieszkać na zabitej dechami wsi, na której kiepsko
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 08.12.2025, 16:34:54 via Wykop
  • 0
Krzysiek to za bardzo wybrał kobiety, które były poza jego poziomem. No bo co to za wybór dla Podlasiaka- Pani z Londynu i podolożka ze zrobionymi warami? Powinien zaprosić jakieś proste dziewuchy a nie.


@Nekros97: Gdzie tam zaniżać sobie poziom prostymi dziewuchami. To trzeba wybrać kobietę spoza swojej ligi, która ma swoje życie, pracę, którą lubi, swoje osiągnięcia, swoje pieniądze, swoje ambicje życiowe i oczekiwać, że to wszystko zostawi, żeby
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 08.12.2025, 23:29:15 via Wykop
  • 0
Dlatego juz ja instalowal w Bialymstoku i chcial szukac miejscowki pod club fitness,


@psisyn: jasne, jasne, bo Krzysiu by nigdy nie bajerował laski po to, żeby ją zanęcić... a po wyborze, kiedy już do niego przyjechała ponownie, już tłumaczył jej, że przesadza z tą pracą i że nie musi pracować, bo on ma hektary a poza tym gdzie w tym czas na gotowanie
  • Odpowiedz
Mejcik98
Mejcik98
Mejcik98
04.12.2025, 15:58:00
  • 42
No i lecimy dalej. Rozwód, wystąpienie w tv i zaraz wydanie swojego ebooka o diecie keto czy innym gównie XD
Cykl podtrzymany
#slubodpierwszegowejrzenia
Mejcik98 - No i lecimy dalej. Rozwód, wystąpienie w tv i zaraz wydanie swojego ebooka...

źródło: image

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 05.12.2025, 10:01:10 via Wykop
  • 10
Zawsze może iść do psychologa, na siłownię żeby zadbać o sylwetkę i zrobić kilka operacji plastycznych twarzy, a przynajmniej nosa.


@Cheesburgerowylatinolover: żeby się przypodobać pachołom, którzy ją mieszają z błotem i zasłużyć na ich uznanie? Kretynka bez poczucia własnej wartości tak zrobi, bo dla niej opinia pachoła to wyrok. Kobieta, która ma cokolwiek w głowie, pokaże pachołom środkowy palec.
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 05.12.2025, 16:16:58 via Wykop
  • 3
przez cały program dała po sobie jechać powiatowemu zakolakowi


@Mejcik98: po pierwsze, jechał ją na setkach a nie w oczy, po drugie, była w tv i starała się zachować kulturalnie, a co sobie o nim myślała, to jej sprawa. W każdym razie nie poleciała na operację plastyczną, żeby się jemu spodobać ani nawet nie zmieniła tonu głosu, żeby pana mniej uszka bolały, ani nie przestała mu docinać, żeby zyskać jego
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 06.12.2025, 15:43:24 via Wykop
  • 2
No to choćby po to żeby znaleźć sobie lepszego niż taki "pachoł"


@Cheesburgerowylatinolover: ale przecież ona go sobie nie znalazła i nie wybrała, tylko ekspertki jej go narzuciły. W realu na pewno by się na niego nie skusiła, bo to nie ten poziom intelektualny
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 08.12.2025, 16:07:05 via Wykop
  • 0
@Cheesburgerowylatinolover:

W takim razie jak nie potrafiła znaleźć (wybrać) normalnego chłopa w normalnych warunkach

dosłownie to samo dotyczy Krystiana, ponieważ, spoiler! - on też się zgłosił do Ślubu, żeby mu znaleźli babę. Bo nie znalazł sobie normalnej baby do tej pory... Kaja przynajmniej miała jakichś chłopaków, z jednym mieszkała jakiś czas, a pachoła kobieta rzuciła smsem bo się go bała
  • Odpowiedz
marekrocki2
marekrocki2
marekrocki2
04.12.2025, 20:30:25
  • 35
#rolnikszukazony

Przypadek Londyniary to samo zycie.
Jak sie dziewczynie podobasz to Ci ulatwi wszystko. I rozmowa latwiej idzie i dystans nie jest problemem i Twoje zainteresowania oraz znajomi sa ok. Niestety jak nie ma tej chemii to kazdy zart to robienie z siebie glupka (wez spowazniej), kazde pytanie co u niej to ograniczanie a kazda proba zorganizowania randki to osaczanie.

Rolnik wpadl jak sliwka w kompot i mysli ze panaceum
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 06.12.2025, 16:14:20 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Jackhammer
Jackhammer
04.12.2025, 18:16:42
  • 9
#slubodpierwszegowejrzenia to co pisałem. Wszystkie pary były nakręcone na poza kamerowy kwasy, które były nieudolnie nakręcane przez produkcję.https://www.pudelek.pl/psycholog-ze-sopw-odchodzi-z-programu-zaczelam-odczuwac-dyskomfort-oraz-niespojnosc-7228852946033568a
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 05.12.2025, 09:57:53 via Wykop
  • 2
@Ryfka__Berkowicz: dokładnie, pisałam o tym już gdzieś, mogli z niego zrobić montażem paranoika, wiedząc przecież już w czasie montażu, że gościu był cięty na nich i zrezygnował z programu. To akurat jest najprostsze rozwiązanie, masz takiego, który miesza, masz narzędzia, to odbierz mu wiarygodność.
  • Odpowiedz
butterfly
butterfly
04.12.2025, 04:13:43
  • 24
Przeczytałam ciekawą opinię na FB odnośnie programu:
List protestacyjny do Stacji TVN oraz firmy produkcyjnej EarlGrey po zakończeniu ostatniej edycji programu „Ślub od pierwszego wejrzenia”.

LUDZIE, CZY WY MACIE BOGA W SERCU?!

Jak można zrobić z programu oscylującego między reality show, a serią dokumentalną, którego celem było kojarzenie ludzi w pary i oferowanie im szansy na realizację marzeń o rodzinie i domu – tak najsmutniejszy program? Piszę w imieniu swoim, ale też wiem, że za
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 04.12.2025, 16:51:30 via Wykop
  • 0
O ja pierdziu. W tym kraju są ludzie, którzy swoje życie wypełniają losami osób z ekranu.


@jas4226: zupełnie jak cały tag na wykopie, w ogóle jeszcze pisze, że ogląda to ze znajomymi razem i rozmawiają o tym
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 04.12.2025, 16:52:35 via Wykop
  • 1
Zamiast zabawy, tylko lęk o tych ludzi


dokładnie tak, ujęte w punkt
  • Odpowiedz
taxi_driver92
taxi_driver92
04.12.2025, 13:33:25
  • 90
Pani Julitta rezygnuje ze współpracy, jak myślicie czy to dobra decyzja?
#slubodpierwszegowejrzenia
taxi_driver92 - Pani Julitta rezygnuje ze współpracy, jak myślicie czy to dobra decyz...

źródło: 1000013145

Pobierz
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 04.12.2025, 16:08:32 via Wykop
  • 32
@taxi_driver92: wiecie co, jeżeli nagle zarówno uczestnik, jak i ekspert odchodzi z programu twierdząc, że produkcja przegięła z manipulacją i oglądamy taki sezon, jaki oglądamy, wszyscy widzieli co się tam odwalało. to ja uważam, że to są znaki, że produkcja naprawdę tym razem przegięła. W poprzednich sezonach mogło być coraz gorzej, ale dawało jeszcze radę a pewnie w tym roku dostali taką śrubę na wyniki oglądalności, że po prostu przegięli
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 04.12.2025, 16:17:45 via Wykop
  • 3
@rybsonk: może mieli wytyczne: więcej meblościanek i ślubu, bo Polacy cebulacy to lubią, i zdecydowanie więcej dymu. To podkręcili, jak umieli :D
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 04.12.2025, 16:41:46 via Wykop
  • 12
jeżeli nagle zarówno uczestnik, jak i ekspert odchodzi z programu twierdząc, że produkcja przegięła z manipulacją


Właśnie sobie uświadomiłam, że ponieważ montaż odbywał się PO rezygnacji Maćka, a jest to chłopak prostoduszny dosyć i naiwny, to wcale bym się nie zdziwiła, gdyby się okazało, że po jego rezygnacji - żeby odebrac mu wiarygodność - montaż całego materiału z nim został tak poprowadzony, żeby od pierwszego odcinka cała Polska uznała go za przewrażliwionego
  • Odpowiedz
amberwaves
amberwaves
amberwaves
04.12.2025, 10:08:16
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 04.12.2025, 16:28:09 via Wykop
  • 1
@Jednaodpowiedz2: i uśmiechnijmy się, bawmy się, doceniajmy!
  • Odpowiedz
anakhin
anakhin
anakhin
04.12.2025, 10:26:28
  • 49
#slubodpierwszegowejrzenia
Podstawowym błędem tego programu jest fakt, że oni parują ludzi z różnych części Polski, są to osoby, które już mają swoje mieszkania/firmy/stabilną pracę/znajomych/rodzinę w danym miejscu i ciężko po kilku tygodniach znajomości to wszystko rzucić i przenieść się do jakiegoś P---------a Górnego gdzie np. dla kogoś ze specyficznym zawodem znaleźć tam przyzwoitą pracę albo dla kogoś kto ma firmę i klientów w danej lokalizacji - rzucić to w p---u
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 04.12.2025, 16:26:23 via Wykop
  • 0
@galicjanin: ale w rolniku nie odbywa się najpierw ślub w ciemno, tylko rolnicy wybierają podobające się im kandydatki z grona kandydatek, którym najpierw oni sami się spodobali. To duża różnica.
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 01.12.2025, 11:45:52
  • 36
#rolnikszukazony
Ja widziałam, jak Aga zamarła po pytaniu Krzyśka "jak ja będę gotował, to co ty będziesz robić?" i po dalszym wywodzie, że przesadza z tą pracą (w domyśle - no przecież chyba nie będzie pracować, zamiast gotowania, halo!), że on chciałby, żeby mniej pracowała i że u niego może nie pracować w ogóle, bo go stać.
Uważam, że miała nagle tę samą iluminację, co Karolina od Rolanda - zdała
JoeAlexa - #rolnikszukazony 
Ja widziałam, jak Aga zamarła po pytaniu Krzyśka "jak ja...

źródło: obraz

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa
Autor
01.12.2025, 12:21:28 via Wykop
  • 7
@czims: ja widzę od początku dziewczynę, która jest ostrożna i im bardziej Krzysiek leci z łapami, tym bardziej ona się dystansuje. Może właśnie tą nachalnością fizyczną, połączoną z pierdzieleniem głupot ją do siebie stopniowo zraził, nawet, jeżeli na początku była zainteresowana. Ja bym też miała dosyć, jakby do faceta nie docierało, że to jeszcze nie ten etap z tymi łapami.
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa
Autor
01.12.2025, 12:31:57 via Wykop
  • 8
@OscarGoldman: Gabriel szukał kobiety, która do niego pasuje a oni szukali kobiety, której d--a im się spodoba, na tym polega różnica. Chłopcy są optymistami i uważają, że co tam jakaś praca babska, jakieś fochy, poradzą sobie z tym przecież.
Ale chłopie, z jednej strony widzisz w tych dziewczynach golddiggerki szukające bogatego chłopa a drugiej strony babki, które chcą same zarabiać i nie dać się uwięzić w domu (bycie influ to
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa
Autor
01.12.2025, 12:34:35 via Wykop
  • 13
@Sathanas_Gloriam: wiele kobiet w historii programu pisało do wielu rolników na podstawie wizytówek a potem jak zobaczyły to cudo z bliska, to zwiewały w popłochu, żeby ich tylko nie wybrał. W większości zupełnie normalne kobiety, które zwiodło pierwsze wrażenie i montaż wizytówki.
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa
Autor
01.12.2025, 13:29:05 via Wykop
  • 5
@lewoprawo: nie chodzi o to, że życie na gospodarstwie na Podlasiu nie jest dla niej. Chodzi o to, że życie z gościem o takich poglądach i pomyśle na relacje, jaki ma Krzysiek, nie jest dla niej. Nawet jakby mieszkał w centrum Warszawy i tam zapraszał.
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa
Autor
01.12.2025, 13:47:16 via Wykop
  • 4
@Natsusa: ke? To ja wnioskuję bez przerwy, że jeżeli dowolna kobieta, o której nic nie wiedzą, mieszka w Londynie, to musi skakać po czarnych kutasach, czy to wykopki cały czas to tutaj piszą?
JoeAlexa - @Natsusa: ke? To ja wnioskuję bez przerwy, że jeżeli dowolna kobieta, o kt...

źródło: obraz

Pobierz
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa
Autor
01.12.2025, 15:14:50 via Wykop
  • 1
@galicjanin:

Roland prawdopodobnie ma aspergera, Krzyś to prosty chłop z wiochy zabitej dechami na głębokim Podlasiu do tego obaj nie obyci z tych powodów z kobietami i stąd mają takie poglądy na relacje.


No mają i dlatego laski, po początkowym optymizmie, zwątpiły
  • Odpowiedz
adamsowaanon
adamsowaanon
29.11.2025, 11:04:22
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 29.11.2025, 15:42:37 via Wykop
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
vladi_putin
vladi_putin
26.11.2025, 20:03:30
  • 23
Mówcie co chcecie, ale Kaja to niezła duperka imo. Ma dziwny charakter, ale kurde xD typiara po 30tce to wiadomo, że coś będzie nie halo, ale o wiele bardziej wolałbym mieć ją za kumpla niż laweciarza.

InPost top Kek xd niezrównoważony jakiś jest. Kogo on chce pociągnąć na dno? Chyba szarpiąca skrzynie w cooperze ( ͡° ͜ʖ ͡°)

O Breivku to szkoda strzępić ryja.

#slubodpierwszegowejrzenia
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 27.11.2025, 07:49:04 via Wykop
  • 7
@SonidoStark: nie odpowiedziała bo się go bała! Gościu się zachowywał tak, że jakby nie kamery, to realnie była szansa, że by mogła oberwać za każde nadmiarowe słowo i to jest u kobiety odruch, jak widzi przed sobą kipiącego nienawiścią gościa dwa razy większego od niej - nie prowokować go dalej. Nieważne, ze w tym momencie są kamery i technicznie na razie jest bezpieczna, bo włącza się atawizm. Kamery wyjdą a
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 27.11.2025, 16:02:28 via Wykop
  • 0
@Bumelante: nie, nie każdego, ale tego - na pewno.
  • Odpowiedz
Opad4991
Opad4991
26.11.2025, 18:04:41
  • 1
#slubodpierwszegowejrzenia Tak odchodząc od bieżączki aktualnych odcinkow, to o co chodziło w dramie między Karolem i Igą z 5 edycji? Ona naprawdę była taka p----------a i wkręciła sobie jego romans z kimś z produkcji? A potem jeszcze spekulowała, że byli dawno spiknięci z Larłą, a do programu poszli po darmowe wesele i wycieczkę. Czy może Karol to cwany manipulant, który coś ukrywał i zrobił z niej obłąkaną? Bo czytając tag
Opad4991 - #slubodpierwszegowejrzenia Tak odchodząc od bieżączki aktualnych odcinkow,...

źródło: temp_file4437350583392206850

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 26.11.2025, 19:26:39 via Wykop
  • 10
@szerylejdi: i teraz wymienione dokonania Igi zestawcie z przestępstwami Kai, takimi jak to, że za dużo gada i jest wrażliwa na hałasy i ma nienajlepsze poczucie humoru oraz takież wyczucie chwili. Są ludzie tutaj, którzy twierdzą, że Kaja jest gorsza od Igi.
  • Odpowiedz
videl49
videl49
videl49
25.11.2025, 21:42:54
  • 96
#slubodpierwszegowejrzenia na miejscu Kai dałabym Krystianowi w pysk. Przy kamerach, bo nagrałyby jakby mi oddał. Gościa uraziło, że babka na ślubie gdzie go pierwszy raz zobaczyła nie zemdlała na jego widok onieśmielona jego pięknem i śmiała o tym komuś powiedzieć. To co on odwalił to kaliber duuuuuzo większy. Może po czasie zrozumiał, że dał się poznać jako buc i idiota nienadający się do jakiejkolwiek relacji
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 26.11.2025, 10:01:31 via Wykop
  • 0
@wojciech-wwww: jeżeli gość wielkości golema odda za policzek kobicie, która jest trzy razy od niego lżejsza i tak chuda, że ledwo stoi, to nihuhu nie będzie to liczone jako samoobrona. Proporcje siły i możliwości są takie, jakby przyłożył dziecku. Wiem, że w tej chwili jest moda na to, żeby to symetryzować, aby można było w końcu bezkarnie i bez niesławy wpieprzyć komuś słabszemu fizycznie, ale znajmy umiar.
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 26.11.2025, 12:09:11 via Wykop
  • 0
@Fala_Magnezu: policzkowanie kulturowo nigdy nie było skakaniem z łapami, tylko symbolicznym wyrazem skrajnego oburzenia, takim "jak k... śmiesz, obraziłeś mnie!" i wśród facetów było ewentualnie powodem do prawdziwego pojedynku a kobiety dawały w twarz facetom, który za bardzo pchali się z łapami bez pozwolenia.
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 26.11.2025, 12:32:49 via Wykop
  • 0
@Fala_Magnezu: no wiem, po prostu w dzisiejszych czasach normalizuje się fakt, że silniejszy może dołożyć ewidentnie słabszemu i że facet nie ma obowiązku kontrolować swojej siły i agresji.
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 26.11.2025, 10:47:36
  • 23
#slubodpierwszegowejrzenia
Kochani, player mi nie pozwala obejrzeć wstecz odcinków. Czy ktoś miałby ochotę przywołać tutaj ten fragment, kiedy ekspertka tłumaczy Krystianowi, że daje sobie wejść na głowę z powodu swojej wysokiej kultury osobistej? Błagam, to jest tak dobry moment na przypomnienie tego.
BTW, najpierw byłam tym zdumiona, ale teraz zaczynam podejrzewać, że to była celowa akcja i że ekipa też przy tym współpracuje - żeby typ poczuł wsparcie od ekspertów
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa
Autor
26.11.2025, 11:13:17 via Wykop
  • 3
@Pulpecikm: według mojej tajemnej wiedzy, kiedyś było tak, że nawet jak jechali do uczestników, to nie mieli pełnej wiedzy o tym, co się tam działo. Nikt im nie udostępniał do oglądania kilometrów niezmontowanego materiału przecież. Najwyżej jakieś streszczenie i to bez certyfikatu wiarygodności, w zasadzie na miejscu musieli sami rozpoznać sytuację. I drugie utrudnienie, oni nagrywali jakieś swoje komentarze na setkach, a produkcja je cięła i wstawiał jak chciała, czasami
  • Odpowiedz
karolina-oska
karolina-oska
25.11.2025, 23:30:34
  • 2
#slubodpierwszegowejrzenia
PYTANIE DO CHŁOPAKÓW - inspirowanie komentarzami z facebooka po dzisiejszym odcinku z Laweciarzem

Jesteś skazany na obecność/randkę z kobietą nie w Twoim typie. Co robisz?

  • Jesteś dla niej lekceważący i chamski 3.2% (14)
  • Zlewka totalna i byle wytrzymać do końca 15.6% (69)
  • Proponujesz koleżeństwo 16.5% (73)
  • Starasz się poznać, a nuż to fajny człowiek 49.7% (220)
  • Nie jestem targetem pytania 15.1% (67)

Oddanych głosów: 443

  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 26.11.2025, 00:28:54 via Wykop
  • 11
@karolina-oska: też to zauwazylam. Zarówno kobiety jak i faceci uznają za oczywiste, że jeżeli kobieta mu się nie spodobała fizycznie, to miał prawo być wobec niej dowolnie chamski, przemocowy, wyśmiewać ją i nie być w stanie znieść jej towarzystwa a jeżeli dodatkowo irytowało go brzmienie jej głosu i intonacja, to w zasadzie wybaczono by mu, gdyby jej przywalił. Powtarzały się zdania, że jakby była ładna, to by mu jej zachowanie
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 26.11.2025, 00:37:26 via Wykop
  • 15
a, dodatkowo jeszcze, jak Krystiana ona irytuje, to on ma prawo się zachować dowolnie chamsko, jest usprawiedliwiony. A jak Krystian irytuje Kaję, co widać od początku, to ona nie ma prawa mu nawet delikatnej przysrywki zrobić, bo boże co za toksyczna baba. A on przecież jest także w---------y swoim zachowaniem i wygłaszanymi mądrościami, Kaja na to reaguje i i tak jest delikatna.
  • Odpowiedz
malinowydzem
malinowydzem
25.11.2025, 23:18:35
  • 103
#slubodpierwszegowejrzenia
malinowydzem - #slubodpierwszegowejrzenia

źródło: Zrzut ekranu 2025-11-26 001433

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 26.11.2025, 00:30:19 via Wykop
  • 6
@uefaman: ani ona nim, a jednak ona jest w stanie żyć z tym faktem
  • Odpowiedz
jmuhha
jmuhha
22.11.2025, 14:23:20
  • 8
Powiem wam, że trudno ich oceniać. Oboje z innych światów. On w sumie się wyłączył, a ona faktycznie ciągle wszystko komentuje. Kurde nie wiem kto w tej parze ma rację xD

#slubodpierwszegowejrzenia
jmuhha - Powiem wam, że trudno ich oceniać. Oboje z innych światów. On w sumie się wy...

źródło: 1000022043

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 23.11.2025, 15:57:21 via Wykop
  • 6
@nika98765: nie uważam, żeby to było wyrachowanie, po prostu Kaja ma Krystiana w dupie tak samo, jak on ją i nie zamierza się specjalnie dostosowywać i pilnować, żeby nie urazić gościa, który ją ewidentnie nie szanuje i nie liczy się z jej uczuciami czy nawet jej komfortem jako gościa. Ale jest z dobrej rodziny i nie robi takich chamskich cyrków, jak on, tylko po prostu się nie stara mu spodobać
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 24.11.2025, 09:59:41 via Wykop
  • 1
Oglądam od początku. Ona najpierw zachowywała się może zbyt bezpośrednio, ale nieszkodliwie - w sposób, który nie byłby problemem dla faceta, który nie jest takim przewrażliwonym chamem jak Krystian. Ona się obraca w innym środowisku, pracuje w IT więc z facetami, w jej otoczeniu, założę się, ludzie mają nieco wyższe IQ i nie strzelają focha z byle powodu, rozumieją, że ktoś może mieć taki styl bycia, sami mogą też mieć swoje wady,
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 25.11.2025, 13:10:44 via Wykop
  • 0
@nika98765: każdy widzi to, co chce widzieć...
z jakiegoś powodu wszyscy zwolennicy Krystiana uważają, że
Kaja powinna się starać przez cały czas, nawet jeżeli uznała, że Krystian nie jest dla niej, a skoro się nie stara, to niech się nie dziwi, że Krystian traktuje ją z bezbrzeżną pogardą, bo u niego to jest reakcja na jej brak starania a u niej to jest niedopuszczalny brak starania się.
A jeżeli nie
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 26.11.2025, 00:22:09 via Wykop
  • 0
@nika98765: może, jak się tych kolegów lubi. A jak są ci obojętni i w dodatku wobec ciebie niemili, a znasz ich krótko, to traktowanie jak kolegę oznacza, że nie próbujesz gościa podrywać ani mu się przypodobać, chociaż musisz z nim czasem zamienic jakieś zdanie i tyle.
  • Odpowiedz
wytrzepzczytelni
wytrzepzczytelni
wytrzepzczytelni
24.11.2025, 20:49:41
  • 20
Czy użytkownik o nazwie nika98765 to może być Krystian albo ktoś z jego o otoczenia? Komentarze tylko o Kai, bardzo niepochlebne + zaskakująca ilość szczegółów i szeroka interpretacja…
#slubodpierwszegowejrzenia
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 25.11.2025, 13:19:53 via Wykop
  • 4
@wytrzepzczytelni: raczej z otoczenia, za dużo słów naraz jak na Krystiana
  • Odpowiedz
JoeAlexa
JoeAlexa
JoeAlexa 23.11.2025, 03:17:38
  • 7
#slubodpierwszegowejrzenia
Skarżysko Kamienna, miasto, z którego wywodzi się Nocny Kochanek, dało glos w sprawie
JoeAlexa - #slubodpierwszegowejrzenia 
Skarżysko Kamienna, miasto, z którego wywodzi ...

źródło: obraz

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fala_Magnezu
Fala_Magnezu
23.11.2025, 07:43:48 via Wykop
  • 39
@JoeAlexa: Ale drobnomieszczaństwo xd Garnitur, mokasyny i beret nakładaj pan, bo zaraz do grobu trzeba się kłaść
  • Odpowiedz
ShitShowNow
ShitShowNow
23.11.2025, 12:38:18 via Wykop
  • 31
@JoeAlexa: Jezusicku, człowiek całe życie myśli, że jak będzie dorosły to będzie mógł robić co chce a tu taki zonk...
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 1 z 3
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 11.10.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking