Wczoraj dotarł z drukarni nakład polskiej wersji "IT Startup - Office Lockdown" Wersja angielska powinna pojawić się na Kickstarterze w okolicy marca/kwietnia.
Krótkie podsumowanie projektu #karciankait (pod takim tagiem zacząłem opisywać grę "IT Startup", gdy gra nie miała jeszcze nazwy): - 2017: pierwszy prototyp print & play - 2018: wydanie pierwszej wersji gry po polsku na https://wspieram.to/itstartup
Gram już ok. 6h, nie skończyłem jeszcze zadań w wiosce, czarny szczur r---------a mnie na 3 hity, dostałem w------l od farmera. G------a zbroja kosztuje 500 golda, a mi zostało 22 golda, bo musiałem zapłacić za grób jakiejś karyny co nie umiała pływać. Granie w gothic jest jak wyciskanie bolesnego pryszcza, boli od samego spojrzenia, ale będziesz gniótł gnoja aż gangreny dostaniesz. #gothic #kronikimyrtany
Zapraszam do trzeciego DevLogu z tworzenia gry w Unity ʕ•ᴥ•ʔ tym razem o łączeniu prototypu z zewnętrznym narzędziem do tworzenia świata 3D (Gaia Pro).
Efekt dzisiejszej zabawy łączenia Gaia Pro z prototypem elektronicznej wersji gry karcianej IT Startup #karciankait Jutro zacznę montować trzeci DevLog projektu, w którym szerzej omówię postępy projektu.
Celuję w połączenie rougelikowej karcianki ala Slay the Spire z Gamedev Tycoon. (⌐͡■͜ʖ͡■) Taka karcianka FPP: chodzimy po świecie 3D, budujemy sobie talię i musimy staczać potyczki karciane podobne do tych z mojej fizycznej gry karcianej "IT Startup -
@miszczu90: aktualnie nie planuję budować pod to zespołu. Ot taki mały projekt karcianki 3D, by wrzucić to na Steam za paręnaście dolarów i przy okazji reklamować tym wersję fizyczną gry karcianej.
@miszczu90: aktualnie jest zdecydowanie za wcześnie, by brać do tego projektu dodatkowe osoby (sporo się jeszcze zmienia i masę grafiki zostanie wyrzucone). Docelowo nie planowałem, by brać do tego projektu ludzi z zewnątrz, ale w sumie nie zaszkodzi jak podrzucisz portfolio. Zawsze dobrze wiedzieć jakie ma się opcje.
Steamowe indyki: chętnie skonsultowałbym z Wami jeden poważny minus, który widzę przy wrzucaniu swojej gry PC na Kickstartera (oferowanie klucza gry jako nagrody).
Oprócz oczywistych plusów jak pewien boost zasięgowy (część osób bez Kickstartera nigdy nie dowiedziałoby się o grze) + dodatkowe środki na rozwój gry - widzę tu następujący minus:
➡️ najwierniejsza grupa fanów gry kupi grę na Kickstarterze i otrzyma później wygenerowany klucz -> z tego co mi wiadomo (może się mylę?
Zapraszam do dyskusji - sam mam dobre doświadczenia z Kickstarterem (wydałem w ten sposób fizyczną grę karcianą) i robię reserach jak optymalnie przygotować się na potencjalną kampanię gry cyfrowej.
@non-serviam: to też mam gdzieś na liście, ale nie będziemy na tym etapie już ruszać ilustracji (bo ich zmiana może teraz więcej popsuć niż pomóc) przez takie pierdoły :D
Wersja angielska powinna pojawić się na Kickstarterze w okolicy marca/kwietnia.
Krótkie podsumowanie projektu #karciankait (pod takim tagiem zacząłem opisywać grę "IT Startup", gdy gra nie miała jeszcze nazwy):
- 2017: pierwszy prototyp print & play
- 2018: wydanie pierwszej wersji gry po polsku na https://wspieram.to/itstartup
źródło: comment_1639559748hr9pJvYmYMukk0vU29w7sx.jpg
Pobierzźródło: comment_1639560610OmlYj2tEk4a0bILWQyjLQp.jpg
Pobierz