Może robię spam, ale na pewno robię ruch na tagu xD
Także, problemnik codzienny prezentuje:
Światło punktowe świeci krzywo. Tak, z jakiegoś powodu światło postawione w szklance świeci krzywo. I terez ktoś pomyśli "aa no wina szklanki pewnie" a tu taj taki wałek. Jak wyłączę szklankę, to światło i tak świeci krzywo. Nie mam pojęcia jak to naprawić. Na renderze z RT też to widać (screen próbnego renderu w kom). Nie wiem
Także, problemnik codzienny prezentuje:
Światło punktowe świeci krzywo. Tak, z jakiegoś powodu światło postawione w szklance świeci krzywo. I terez ktoś pomyśli "aa no wina szklanki pewnie" a tu taj taki wałek. Jak wyłączę szklankę, to światło i tak świeci krzywo. Nie mam pojęcia jak to naprawić. Na renderze z RT też to widać (screen próbnego renderu w kom). Nie wiem






Tym razem mam dwa problemy. Uno, to że zrobiłem sobie model w nowym "zapisie". I próbowałem go przenieść do dae i wrzucić do innego projektu, ale nie zapisywały mi się shadery czy wgl tekstury. Model był okej. Da się jakoś to "naprawić"?
Dwa, postanowiłem, że użyje Proxy do
źródło: comment_1616598125NtSm9WiUdFaS2I37ipiaTy.jpg
Pobierz