Jestem zły. Dlatego wyżalę się tutaj. I tak nowego mikro nikt nie czyta. Zrobiłem zamówienie online w #ikea z dostawą na dzisiaj. Kurier dzwoni, że nie przyjedzie, bo po drodze ma kałużę.
Ok, obok jest budowa, o której nie wie Google Maps, więc tłumaczę mu, żeby wrócił do poprzedniego skrzyżowania i skręcił w prawo, to dojedzie bez problemu, bo jest 300 metrów od celu. Mówi ok. No ale nie ma go przez
Ok, obok jest budowa, o której nie wie Google Maps, więc tłumaczę mu, żeby wrócił do poprzedniego skrzyżowania i skręcił w prawo, to dojedzie bez problemu, bo jest 300 metrów od celu. Mówi ok. No ale nie ma go przez
Mireczki, jak wyglądają reklamację w IKEA? Chciałbym złożyć reklamację na krzesło Markus. Dość często opisywany problem, że po jakimś czasie coś się luzuje i czuć jak krzesło trochę na boki chodzi, co trochę denerwuje.
Ogólnie kartony już wywaliłem, więc jakby chcieli go zabrać to nie mam nawet jak tego spakować. Można to jakoś zareklamować, żeby kurier zabrał złożone krzesło, żeby już go ponownie nie rozbierać albo zawieźć samemu do sklepu?