Wpis z mikrobloga

Zamówione meble w czwartek z #ikea z dostawą w sobotę między 8:00 a 20:00. W między czasie kilka maili, żebym nie zapomniał o przesyłce i w sobotę dostaje informacje na śledzeniu z #rhenuslogistics, że paczka wyruszyła, na mapie można śledzić kuriera gdzie się aktualnie znajduje i ile mu zostało paczek zanim będzie moja kolej. Zaplanowałem sobie dzień na budowie aby tam być i odebrać zamówienie. Godzina 19, wchodzę na śledzenie, kurier stoi w miejscu, adnotacja, że już 0 paczek do doręczenia…dzwonię na infolinie firmy kurierskiej a Pani mówi, że kurier nawet nie pobrał paczki z magazynu (ciekawe jak to zrobił skoro system wykrył dostawę) i może zaproponować dostawę najszybciej na wtorek xD…nie, że „przepraszamy za zaistniałą sytuacje oczywiście w poniedziałek, kurier od razu dostarczy przesyłkę” tylko w nagrodę, że mają leniwego kuriera ja mam mieć meble z opóźnieniem…pozdrawiam @IKEA_Polska @IKEApl
  • 2
@polancky: To jest standard u nich. To, że w ogóle oferują dostaja na konkretną porę, wiedząc, że nie mają możliwości realizacji tego, jest mega słabe.

No i nie licz że na 100% teraz dostaniesz to w ten wtorek xd Ja miałem taką samą sytuację i nie pamiętam dokładnie ale na pewno 3x nie dostarczyli mi blatów, chyba za 4 dostałem przesyłke. Za każdym razem tak samo nikt się nawet nie odezwał,
@polancky: Najmocniej przepraszamy za niedostarczenie zamówienia w terminie. Prosimy, prześlij nam w wiadomości prywatnej numer Twojego zamówienia. Przekażemy zgłoszenie w tej sprawie do Działu Obsługi Klienta.