@EnJoy_The_Fame: to była walka do końca. Jest koniec to można zdjąć wdzianko mercedesa i uwolnić pozytywne emocje. Swój cel jako szef zespołu osiągnął - WCC.
Hamilton wiele razy w poprzednim sezonie mówił, że brakuje mu ścigania. Miał ściganie z Perezem to płakał, że tamten jeździ niebezpiecznie. Na ostatnim okrążeniu dostał ściganie życia i dalej mu nie pasuje XD
@DonCastel: od zawsze tu powtarzam, Sir Lewis to król wyciągania limitów z najlepszych konstrukcji. Niestety jeśli dochodzi o równe ściganie z konkurencyjnymi bolidami to wtedy się okazuje, że już tak nie odstaje od reszty stawki.
@joybubbles: podrzucisz różnice definicji między bronieniem a blokowaniem w F1?
@joybubbles: Z perspektywy semantycznej nie postawiłeś żadnej stosownej granicy między blokowaniem [przeciwnika] a bronieniem [swojej] pozycji w stosunku do tego co się działo. Nie było że strony Pereza zygzakowania, przekraczania granic regulaminowych, robienia brake checków itd.
Fajnie by było jakbyś zestawił podobną walkę (podobny czas trwania) i różnicę w czasach z okrążenia przed rozpoczęciem walki jako referencja potwierdzającą Twoją tezę. Niestety brakuje tu analizy argumentu, więc nie przyznam Ci racji.
@SpalaczBenzyny: ciężko będzie nam wygdybać atmosferę i organizacje pracy na podstawie tego co widać w relacjach w TV :D
Przewaga mercedesa przez te lata to narzut idealnie trafionej pierwszej konstrukcji w erze hybrydowej i stabilny budżet. Pamiętaj, że w 2019 RBR miał 100mln $ mniej na sezon
@Isra: jest świetnym kierowcą. Strasznym dwulicowcem prywatnie. Dodatkowo wizerunek LH najbardziej poza mercedesem obrzydza brytolska mafia i brytolscy kibice
@Jajkup: chlał, imprezował i olewał rygor podczas weekendów wyścigowych.
Milion lat temu kumplu był czas, gdzie nie było fduct, KERS, DRS, opon przygotowanych pod oszczędzanie. Za to były lekkie, zdecydowanie mniejsze bolidy z V10 pod maską, gdzie na pitstopach w strategiach jeszcze dochodziło paliwo. W tamtych czasach walka na torze między dwoma zawodnikami potrafiła trwać cały wyścig. Teraz to tylko kwestia dojechania na <1s i posiadania wystarczająco mocnego silnika żeby
bez względu na jutrzejszy wynik dla mnie max jest najlepszym kierowcą tego sezonu. potracił punkty nie z jego winy, a robił oponiarza jak chciał, gdy miał równy bolid #f1
@justkilling: F1 od początku istnienia była sportem dla konstruktorów. Dopiero z czasem kibice zaczęli patrzeć tylko na kierowców. Co też nigdy nie zmieni faktu, że przeciętny jak na stawkę F1 kierowca i super zespół zdziała więcej niż najlepszy kierowca z przeciętnym zespołem.
Napalony wie, że nie wyszło w tym roku, a na przyszły nie mają maszyny. Moim zdaniem u Toto podobnie, dlatego tak bardzo chcą wygrać w tym roku.
A my na spokojnie, w ten weekend test nowych części silnika, a od przyszłego roku wracamy tam, gdzie nasze miejsce. Na szczyt motorsportu. Forza Ferrari!
#motoryzacja #samochody #mechanikasamochodowa
Jak stary akumulator? Do ilu schodzi napięcie na rozładowaniu?