@kodecss: najlepsze jest to że masz rację, aby udowodnić ze coś się znalazło to najlepiej nagrywac od początku ale to jest niemożliwe bo kto normalny nagrywa proces śniadania.
@dr_papieros: zgadzam się z tym co napisałeś bo sam pracuje na produkcji ale u mnie 99% reklamacji było prawdziwych ale to jest produkcja elektroniki. Ps ten kamien to kawałek odprysku jakiegoś blatu typu marmur(coś podobne) a takie blaty się używa w masarniach
#kfc KFC totalnie się popsuło.. zmówienie za 160zl a przyjechało tylko za 60zl, Pani dwa razy zapomniala spakować i wysłać jedzenie które przyjechało po 3h.. a KFC milczy od 30 dni na fb i na e-mailu.. totalna wylewa na klienta
@Grajek1991: ja od kiedy dostawca ubera s--------ł z pizzą za 30zł zamawiam tylko z revolutem z przygotowaną formułką do chargebacku, jedzenie z dostawą to jedna wielka loteria, nie ważne czy to glovo, uber, pyszne czy bezpośrednio kfc
byłem przekonany że tylko ja miałem problem z morele.net i z reklamacją produktu ale gdy czytam tutaj posty to widzę że morele wszystkich robic w ch*ja ( ͡°͜ʖ͡°) #morele
@5684379: ale chodzi mi na oko tzn nie wiem 20 kola? chodzi mi ile mniej więcej pieniędzy powinienem mieć przygotowane jak bym chciał się wziąć za ten temat :D
"To jest absurd!" - tak komentują internauci zdjęcie zamieszczone na stronie Związku Zawodowego Inżynierów i Techników PZL-Świdnik. Widać na nim, jak pracownicy muszą pracować na kolanach.
pierwszy raz w życiu trafiłem na kamien jedząc ulubioną puszeczkę (gulasz angielski) ząb pęknięty.
Co byście zrobili w tym przypadku ? zgłosiłem do krakusa ale nie oczekuje ze odpiszą
źródło: 1000002304
Pobierz