@smutny_kojot To jest tak absurdalne stwierdzenie że trzeba je przełożyć na inną serie albo zespoły. Hamilton z 2014, 2015, czy zmotywowany z 2017 roku w jednym z dwóch identycznych bolidów w neutralnym zespole który powiedzmy dopiero wchodzi do F1 albo przeszedł totalna restrukturyzacje, być może byłbym zagrożeniem dla obecnego Verstapena. Natomiast dzisiejszy Hamilton to lewacko zielona papka a nie racing mind, nie ujmując naturalny talent który był jednym z niemal bezbłędnych
@QRQ: Tyle ile będzie potrzeba, mimo wszystko jest dalej gdzieś ryzyko ze największy hipokryta f1 może pobić rekord siedmiu tytułów Schumachera... Maks to skuteczna blokada.
#f1 Do wszystkich spuszczających się nad Piastrim przypominam, że jako jedyny z rookie stosunkowo szybko wskoczył do najszybszego bolidu w zasięgu debiutantów.
Piastri - 10 wyścigów w taczce i przeskok do Mclarena B (obecnie 2 topowy bolid)
Albon - 12 wyścigów w słabej AT, przejście do Redbulla(2019), który był na poziomie obecnego ferrari/astona. Russell - 3 lata w kołchozie Williamsa, przejście do Merca(4-5 zespół stawki w 2022)
@QRQ Alboniarz jeździł nie w takim tragicznym torro roso obok Kwiatka, nazywając zespół AT można odnieść błędne wrażenie kojarząc z obecnym bolidem stajni, a przecież STR14 mimo wszystko dał mu możliwość awansu do rbr. Z debiutantów z ostatnich dwóch lat, w mojej ocenie jedynie piastri zasługuje aby utrzymać się w F1, jeszcze długo przed wejściem do F1 wiele osób wiązało z nim poważne nadzieje, mógłbym pisać godzinami jak kolekcjonerzy toppsow prognozowali
Seba nawet jakby zesrał się w gacie to puszkarze wykopowi by pisali, że dobrze zrobił, bo nie wiem, lepiej się ułoży w siedzeniu i przeciwnicy od smrodu nie będą mogli się skupić, a on do własnej kupy przyzwyczajony xD #f1
Nie bronię Ricciardo ale trochę bez sensu jest go oceniać po jednym wyjeździe za linię w bolidzie, do którego jeszcze nie zdążył się przyzwyczaić i to w warunkach deszczowych. Zobaczymy jak będzie sobie radził po kilku wyścigach.
@OgurRicc: Chłop w nowym dla siebie aucie na mokrym torze pojechał trochę zbyt szeroko, gdyby nie to to pozostałe sektory dałyby mu awans. Nie tłumaczy się, wie co zrobił i że jutro to naprawi. Co tutaj więcej pisać, szkoda ze nie było tylu ,,ekspertów" na tagu po GP Węgier. xDDD
@OgurRicc: Chłop pojechał świetnie w pierwszym wyścigu w uszkodzonym aucie dzięki opanowaniu i mądrej decyzji strategicznej (mimo że janusze f1 wróżył ze będzie na samym końcu), w drugim podczas mokrych kwalifikacji pojechał szybko ale naciągnął granice toru w jednym zakręcie - ekspert z wykopu szuka logiki prognozując ze cały weekend dla kierowcy będzie już stracony. xD
@Tasde: Jak widać nie jest to tania zabawa, skoro dodatkowo potrzebują 300 tyś. Wsparcie okej, natomiast bycie wyłącznym sponsorem kierowcy i finansowanie jego jazd kiedy pojawiają się trudności na samym starcie nie wydaje się opłacalne i źle świadczy o perspektywach rozwoju. Warto zbadać rynek, zastanowić się jak pozostałym kierowcom udaje się wejść wyżej, albo mają znacznie przewyższające możliwości i znajdują się różni sponsorzy i akademie gotowe wspomóc kierowcę, albo kierowca
dlaczego Sokół mówi o "firmach" skoro wszyscy dobrze wiedzą, że chodzi o jedną firmę xD Pół biedy gdyby to była prywatna firma, która w geście dobrej woli wspiera polskich sportowców. Ale nie, chodzi o państwowego molocha, monopolistę, który rucha Polaków w dupę i do tego wyciera sobie mordę (czyt. ociepla wizerunek) akcjami sponsorskimi, na które wydaje ułamek zbieranego haraczu. Jeszcze te mówienie, żeby nie szkalować, bo się całkiem Orlen wycofa i co
Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Jak Tymek będzie miał problem z uzbieraniem hajsu na dojeżdżenie sezonu w GB3 to rzeczywiście może zapomnieć o F1, ale nie z powodu braku talentu, tylko z powodów finansowych.
@Jailer: Z tego powodu ze mimo dobrych startów nie zainteresował sobą sponsorów ani żadnych zainteresowanych którzy działają w kierunku rozwoju kariery kierowcy.
Dlatego koncern od lat pakuje grubą kasę w inwalidę, który jedyne, co daje, to swój
@Jailer: To wybrałeś sobie grupki. xD Ilu powrotowców jest obecnie rzeczywiście na tagu? Ostatnia duża kampania skończyła się z początkiem sezonu 2022. Sedesiarze? Wiem o istnieniu jednego i to tylko z tego powodu ze kolega ciągle o nim pisze, więc co to mówić o jakiejś patologicznej grupie, co najwyżej waszym duecie gdzie się tutaj przedrzeźniacie. Ciekawym, nowym zjawiskiem są okoniarze, ale oni są w tym całym swoim fanatyzmie raczej śmieszni
Każde lapy i onboardy Kubicy w tej taczce są doskonałe. Widać też, że renka kompletnie mu nie przeszkadza i doskonale panuje nad maszyną. Takimi okrążeniami Hamilton tydzień temu zdobył pole position, a tu Kubica miał nawet zakaz atakowania tarek.
Hamilton tydzień temu zdobył pole position, a tu Kubica miał nawet zakaz atakowania tarek.
@carmichael1: Zupełnie poważnie, Hamilton czy Kubica w innym aucie zauważalnie prowadziłby nim płynniej, wątpliwe aby Hamilton jakkolwiek radził sobie w FW42 po latach przejechania w maksymalnie przewidywalnym i płynnym w prowadzeniu Mercedesie. Tutaj było potrzebne doświadczenie rajdowe Roberta oraz doświadczenie Dzordza z autami pokroju Citroena 2CV.
@xetrian: No witam. Powtarzająca dominacja jest nieodłączną częścią tego sportu, lepiej RBR niż zbrodniarze z Brackley a właściwie Stuttgartu. Natomiast to co powinno być dla fanów F1 ważne to Ricciardo w RBR, w innym wypadku drugi kierowca nie będzie dostarczał żadnej rozrywki.
@urwis69: Nie wiem czy oglądamy te same wyścigi xD, Ricciardo jest tak nijaki ze na tle stawki bije rekordy popularności w socialmediach. Natomiast nie o tym, bo pod względem samej techniki jazdy wyróżnia się na tle wyuczonych na pamięć torów oskarków. Najbardziej nijacy kierowcy pod względem jazdy to moim zdaniem duet z alfy:
-Bottas (chłop który potrafi nauczyć się auta, będzie jeździł dokładnie ale z racji ze woli świecić
Powrutcontent rk Od r fan DTM Od r fan ELMS EL Plan III Tytu Alonso
#f1