Szukając info na temat proceduralnego generowania podziemi, natknąłem się na poniższy artykuł. Polecam się przynajmniej zapoznać, bo fajnie tłumaczą pewną technikę tworzenia mapy gry(wykorzystując np silnik fizyczny do wyrównania warstw i połączeń komnat) .
@ZaczarowanyCzarodziej zaprawde powiadam wam iz dnia siodmego w kraju normalnym na czlowieka spojrzalem gdy zas on dostrzegl ze patrze, zrozumial ze jest to dobre dnia kolejnego w kraju zwanym Polska to samo zachowanie poczynilem lecz rezultat jego zgola inny sie byc okazal gdy tylko mnie spostrzegl poczal polak wychwalac siebie pod niebiosa i ilosc srebrnikow w swej kieszeni wyliczac idzcie zatem sami sprobujcie, a zrozumiecie nauke moja, ze polak to jakoby
Wśród osób plusujących ten wpis rozlosuję konto na EUW. Na koncie znajduje się ponad 100 postaci, parę bezpłatnych skórek oraz (bodajże) możliwość bezpłatnego transferu na EUNE. Dywizja: diamond 3.
@DubKidz: decyzja zresztą była spontaniczna. Przyda mi się przed sesją i po niej. Moje życie to p--------k a LOL na pewno nie pomaga mi w posprzątaniu tego bałaganu.
@Cersei: Dotychczas sluchalem tej wersji: http://youtu.be/0d6Y1gxOCng i przy niej pozostane , co nie zmienia faktu ze ten kawalek w obu wersjach "zagnieżdza" sie w glowie na dlugo :D
źródło: d0b563cb74672bff081fed658344ee35d8ad92a9bd4b48626a7f1245b6df11dew400
Pobierz