Wpis z mikrobloga

Tutaj zgłaszamy incydenty z drugiego wyścigu sezonu F4 @ Silverstone GP

Format:
PRO/SEMI/AM - Kto? - Co? - Kiedy/gdzie? - obowiązkowo podajemy czas zdarzenia z replaya wzorcowego.

Wzorcowe Replaye - TUTAJ

ps. kto ma kompletny replay z AM? :D

Na zgłoszenie incydentów macie czas do poniedziałku do godziny 23:59

#acleague
ACLeague - Tutaj zgłaszamy incydenty z drugiego wyścigu sezonu F4 @ Silverstone GP

...

źródło: comment_CEiqyJwGQj3JtnfkIjB7LNeE0oEwCF8T.jpg

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ACLeague:
SEMI - R1 LAP1 - 3:17 pinapple - niebezpieczny powrot na tor prowadzacy do karambolu
SEMI - R1 LAP1 - 3:17 - majestic - ignorowanie zoltych flag, wyprzedzanie przy zoltych flagach i 4 samochodach tanczacych poza i na torze
  • Odpowiedz
@ACLeague: później podeślę akcje z R2 L1 jak dwa razy mnie #!$%@? z toru nie zostawiając miejsca po wewnetrznej. Albo nie podeślę, jakie to ma właściwie znaczenie...

Ale zgłaszam siebie jakoś od powiedzmy 15 minuty R2 jak wróciłem z disconnecta i walczyłem o oddublowanie się. Jak komuś wtedy przeszkodziłem na tyle że chciałby mnie zgłosić to niech da plusa. Jedna osoba jedno O czy co tam dajecie. Whateva. Szkoda waszego
  • Odpowiedz
@ACLeague: AM R2
4:21 Mateusz Jasnowski - Uderza w tył auta.
14:30 Charles Gregory - Zbyt szybko wyszedł z zakrętu po czym uderza mnie w bok i obaj zaliczamy spina.
27:40 Lucanus - Uderza mnie w bok auta obaj spinujemy.
  • Odpowiedz
@ACLeague:
AM R2
2:20 Dojeżdżając do Brooklands wiem, że mam po wewnętrznej stronie Feara, trzymam się wiec maksymalnie zewnętrznej. Ten przy wychodzeniu z zakrętu przesadza z gazem i uderza we mnie. Spadam prawie na sam koniec stawki.

Przy okazji tego zdarzenia byłem świadkiem w 2:30: SebaOnePL - niebezpieczny powrót na tor, uderza w MrBwoah. Nie wiem czy można zgłaszać incydenty, w których się nie
  • Odpowiedz
@ACLeague:
AM R1
3:55 W T3 Floszunio uderza mnie w tył, zaliczam obrót, po czym uderza we mnie Sterk i spadam na koniec stawki

AM R2
1:40 Recepcjonista uderza mnie w tyl w T1, wypadam z toru udrzając w MrSpeed
2:30 SebaOnePL uderza we mnie podczas powrotu na tor
  • Odpowiedz
@Skawarotka: Stuknąłeś gościa przed sobą, wytraciłeś sporo prędkości i zostawiłeś furtkę szeroko otwartą w drugim zakręcie Club. Oczywistym jest że tam właśnie pojechałem bo wewnętrzna pięknie wolna, natomiast zamknąłeś nagle swoją linię do środka zakrętu jakby nikogo tam nie było. Nawet nie miałem czasu zareagować na to.
  • Odpowiedz
@Skawarotka: Prawo miałeś, ale zamykanie linii tuż przed szybciej jadącym bolidem to manewr podwyższonego ryzyka i sam jesteś tutaj sobie winny bo sam sprowokowałeś zagrożenie (pomijam poprzedni kontakt już zakręt wcześniej). Droga wolna, drzwi otwarte to jadę, a że zamknąłeś nagle i niespodziewanie to nie miałem nawet jak wyhamować czy zmienić toru jazdy. Sędziowie rozstrzygną, ale IMHO bez winy też nie jesteś tutaj :)
  • Odpowiedz
@ACLeague
AM R1:
1:38 - SebaOnePL - divebomb jak typowy Seba, wbija się od wewnętrznej na T1 i powoduje duży crash z konsekwencjami dla mnie oraz cptjack
12:51 - Kittay - jadę swoją linią, po nieco gorszym wyjściu z zakrętu, dostaję strzała w dupę, tracę dwie pozycje (dla niego insta karma)
16:43 - Wojti93 - nie wiem do końca jak ocenić tę sytuację. Ja jadę maksymalnie od wewnętrznej, celuję w kerba, a to Wojti przywala we mnie (jakby mnie nie widział) od boku i wywala mnie w żwir. Tracę 6 pozycji, a on jedzie dalej bez straty.
20:25 - r3pr3z3nt - próba ataku na Becketts od wewnętrznej, ja jadę swoją linią a kolega wbija mi się w tyłek. Zespinowany czekam na bezpieczny moment żeby wyjechać i tracę 4 pozycje. Na plus - r3pr3z3nt czekał grzecznie aż wrócę na tor i nie zyskał na tym
  • Odpowiedz
@ACLeague:
PRO R1
1:45 Nexaz podcina się sam na innym samochodzie za T1 i leci na trawę, i teraz zamiast zhamować się i wrócić do wyścigu jak człowiek to próbuje się ratować czego wynikiem jest wyplucie go na tor i doszczętne mnie zgruzowanie

1:43 TheSznikers. podobnie, tzn wtacza się po spinie na bestline, a nie musi, może skręcić albo zatrzymać się

jedna i druga sytuacja to nie jest to, że
  • Odpowiedz
  • 0
@Sterk o ile się orientuję. Blokowanie wyprzedzania powinno przebiegać tak, że samochód broniący robi ruch blokujący i następnie wraca na linię wyścigową. Cała prostą próbowałem wyprzedzić cię nie mówiąc o tym jak chwilę wcześniej mnie chamsko wyprzedziłeś tnąc linię wyścigową. Ale przez całą prostą zjeżdżałeś w lewo abym cię nie wyprzedził i odciąłeś nas od zewnętrznej części zakrętu. Hamowałem do prędkości w którą wchodzę w zakręt, ale pan zawalidroga hamował jeszcze
  • Odpowiedz