P o t ę ż n y Passat
Ciekawostka 1: kultowy w Polsce Passat B5 po liftingu mógł być wyposażony w widlasty silnik W8: połączone dwa silniki VR4. Dawał 275 koni i 6,5 sekundy do setki. To jedyny tego typu silnik w całej historii motoryzacji.
Ciekawostka 2: ów silnik posłużył do rozwoju W12 z Phaetona i W16 z Veyrona. Także jeśli ktoś chce mieć cząstkę słynnej niemieckiej techniki z niegdyś najszybszego samochodu na świecie,
Ciekawostka 1: kultowy w Polsce Passat B5 po liftingu mógł być wyposażony w widlasty silnik W8: połączone dwa silniki VR4. Dawał 275 koni i 6,5 sekundy do setki. To jedyny tego typu silnik w całej historii motoryzacji.
Ciekawostka 2: ów silnik posłużył do rozwoju W12 z Phaetona i W16 z Veyrona. Także jeśli ktoś chce mieć cząstkę słynnej niemieckiej techniki z niegdyś najszybszego samochodu na świecie,







https://online.seterra.com/en/vgp/3003
#mapporn #mapy #seterra
źródło: comment_HBMPFMT2Q0SC6PMvlk34201AZ12zr9jH.jpg
Pobierzźródło: comment_Tr4QdEUe77RUsuF713M6YO21FUtdh8ll.jpg
Pobierz