@znin: W kwalifikacjach wszyscy musieli oszczędzać softy, żeby do końca okrążenia wytrzymały, więc szansa, że mediumy wytrzymają kilkanaście jest niewielka
@wojtas_mks Problem jest w tym, że podczas sprintu istnieje dużo większe ryzyko, że ktoś będzie miał awarię bolidu, inni się ze sobą zderzą albo wjadą w bandę i musieliby wtedy startować z alei serwisowej, a w takim przypadku wiele ekip w ogóle nie miało by po co startować, bo i tak z alei serwisowej bez czerwonej flagi nie ma zbyt dużych szans na przedostanie się do punktowanej dziesiątki. Z jednej strony sprint
@snickers111a: VCARB bez żadnych większych zapowiedzi właśnie zapodał o wiele lepsze malowanie niż Ferrari, które przez cały tydzień hypowało kilka przemalowanych na niebiesko pasków na bolidzie, milion znaczków HP i błękitne kołpaki ¯\(ツ)/¯
Somsiad sprzedał działkę obok mnie. Nowy właściciel wygląda znajomo. Mówi że ma dosyć pracy, idzie na emeryture a szefowi powiedział że dla łajdaka i erosomana robił nie będzie. #f1 #f1spam
@Emble Serio są w Polsce takie #!$%@? osoby co się boją krzyża ze złamanymi ramionami symbolizującego ogień, Słońce i szczęście? Może od razu zakażmy nauki języka niemieckiego w szkołach, bo przecież Hitler też mówił po niemiecku.
@wyjek: @regulamin_serwisu_wykop Po przejechaniu ostatniego okrążenia wyścigu Pin nie zauważyła flagi w szachownicę, a według regulaminu po przekroczeniu linii mety kierowcy muszą udać się wprost do parc ferme (park zamknięty w okolicach alei serwisowej). Pin przejechała kolejne okrążenie z pełną prędkością, przez co wywołała czerwoną flagę. Należała jej się za to kara przejazdu przez pit lane, ale z racji, że wyścig już się zakończył zamienili karę na +20 sekund. W cool