Pograłem ostatnio w #gloomhaven i powiem Wam, że mechanizm kart w tej grze to chyba najlepszy mechanizm, jaki spotkałem kiedykolwiek w grach planszowych.
Z jednej strony pasuje fabularnie: im bohater jest bardziej zmęczony tym łatwiej będzie tracił życie (coraz mniej kart możliwych do odrzucania), nie będzie już w stanie wykonywać najsilniejszych ataków (bo już te karty odrzucił), będzie musiał częściej odpoczywać i jego zachowanie będzie bardziej chaotyczne niż wczesniej. Nawet
Z jednej strony pasuje fabularnie: im bohater jest bardziej zmęczony tym łatwiej będzie tracił życie (coraz mniej kart możliwych do odrzucania), nie będzie już w stanie wykonywać najsilniejszych ataków (bo już te karty odrzucił), będzie musiał częściej odpoczywać i jego zachowanie będzie bardziej chaotyczne niż wczesniej. Nawet









Picrel:
źródło: comment_aDkds17mUJsQ7ju6J0uILfQifSDW6I3B.jpg
Pobierz