Używał ktoś interfejsu USB Guitar Link z Guitar Rig 5 i wie jak to ustrojstwo ustawić żeby działało? :x
#gitara #gitaraelektryczna
#gitara #gitaraelektryczna
Przekroczył wartość 22,5 mld zł. Coś, co jeszcze kilka lat temu wydawało się niemożliwe, staje się faktem. Dzięki zapowiedziom na targach Gamescom w Kolonii kapitalizacja firmy sięgnęła 22,6 mld zł. Za akcję producenta Wiedźmina i Cyberpunka 2077 trzeba dziś zapłacić już ponad 237 złotych...
zTa treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Rocznica
od 29.07.2022
Wykop.pl
To teraz powiedz mi w którym momencie matematyki 8 miliardów euro kapitalizacji Ubisoft to 3 razy mniej niż 23 miliardy złotych kapitalizacji CDR.
Brak dodatkowej monetyzacji :DD
1) Switcher
2) Spokko
3) Afterlife
4) CP Online? (Studio Wrocław)
5) GoG
6) World of CP2077
7) Fanowski sklep
8) Niedługo Gwint na mobilki
Błagam.. Monetyzacja jest, znacznie subtelniejsza niż mikrotransakcje, bo rozumiem że widzicie tylko taką możliwość monetyzacji marki.. Gratuluję szerokiej wiedzy, eksperci.
I to co napisał ktoś wyżej... W czerwcu był news od spółki o 40 milionach sprzedanych gier z Wiedźmińskiej serii.. To nieco więcej niż 25 milionów.. A przedsprzedaz CP2077 jest "znacznie wyższa" niż przedsprzedaż W3 dla analogicznego okresu..
Człowieku, właśnie udowodniłem, że nie ma miejsca w którym się nie pomyliłeś. Porównaj fanbase EA z CDR, jeśli na prawdę nie widzisz co może oznaczać UWIELBIENIE spółki przez fanów w tej branży, to skończ już swoje wywody.. Widzisz, tu w cenie są perspektywy, które CDR ma OGROMNE, ale jakim cudem masz to rozumieć, gdy w najprostszych sprawach popisałeś swoim analfabetyzmem funkcjonalnym..
Zanim komuś coś doradzisz, zastanów się czy na pewno
Jak orka na ugorze.
Oczywiście że perspektywy mają znaczenie. Jeśli wiesz, że spółka za jakiś czas sprzeda swój produkt w dziesiątkach milionach, to nie wyceniasz takiej spółki wyżej niż tej która jest taka sama (dla uproszczenia) ale bez takiej perspektywy?
Proste obserwacje oczywiście potwierdzają że giełda wycenia przyszłość, wie to każdy (prawie) ignorant..
Trzymaj się.
Niczego nie mam Ci zamiaru udowadniać, nie mam na to czasu ani ochoty. Jak zwykle, czas sam wszystko wyjaśni.
Widzę, że mijanie się z prawdą jest dla Ciebie tak naturalne, że nawet pół słowa nie poswieciłeś na jakąkolwiek wzmiankę apropo pomyłek we wszystkim co napisałeś.
Trwaj przy czym sobie tam chcesz.
Ale przecież odpisałeś, tylko ani słowa o tym, że wszystko co napisałeś jest nieprawdą.
Dalej jak gdyby nigdy nic idziesz dumnie z orężem w ręku...
Obu nam po drodze koniec tej rozmowy, mam wywalone, bo nie chce mi się rozmawiać z kimś, kto błędy w każdej swojej informacji traktuje jak błahostkę nie ujmującą mu wiarygodności. A Tobie by się chciało? Widać po prostu brak wiedzy o firmie, patrząc przez cyferki
Z tym, że te wpływają. Nie wiem czy wiesz też jak intensywnie rozwija się studio, powstaje kolejny biurowiec, zarząd celuje teraz w dwie duże ekipy jak do CP2077 równolegle, prowadzona jest rekrutacja na ogromną ilość stanowisk, CP da kolejny zastrzyk gotówki na rozwój. Traktujesz te firmę jakby stan w którym znajduje się teraz miał pozostać taki na zawsze.. Podczas gdy ona rośnie z roku na rok, Ubisoft ma większe możliwości produkcji,
A to, że zajmują się produkcją najwyższej klasy gier a nie produkowaniem taśmowego chłamu, sprawia, że nie dało się od samego początku wypuszczać gier co roku.. :)
Na prawdę, kończymy.
https://www.gram.pl/news/2019/06/19/glupi-polski-osiol-pod-takim-pieszczotliwym-okresleniem-znany-jest-w-chinach-cd-projektred.shtml
Może to, że na największym rynku gier (300 mln graczy) wspomniany przez Ciebie Ubisoft dostaje "ksywkę" dzięki nieudolność swoich serwerów, a CDR dzięki swojej niecodziennej pracowitości i szanowaniu graczy...
Fajnie byłoby wrócić do tego tematu za jakiś czas. Na prawdę nie chce mi się już tego kontynuować. Życzę więcej owocnych wniosków i już tu nie spoglądam.