Trochę tuningu z końcówki lat 90-tych i coś dla fanów szybkich szwedów. S40 T4 na #czarneblachy po modyfikacjach w niemieckiej firmie Heico, tej samej która współpracowała przy budowaniu aut dla grupy A później super touring. Moc podniesiona do 280km, 395 Nm i 6,2 do setki. Zawieszenie Koni i układ hamulcowy AP Racing z tarczami 343 mm. Na górze zdjęcie auta z gazety z 2000 roku, później wyglądał już
Uwielbiam to auto! Tak naprawdę to Nissan Micra z lat 90, ale patrząc z zewnątrz nikt tego nie dostrzeże. Youngtimer pełną gębą i potencjał na klasyka. Pierwsza sztuka, którą widziałem w PL, ale na pewno jest jeszcze parę. W 1991 wyprodukowali ponad 20k sztuk (choć początkowo miało być 8k), a i na 99% wszystkie zostały wyprodukowane z kierownicą po prawej stronie. Inna sztuka spotkana w
Z ciekawostek - zdjęcie zderzaka w komentarzu. Najprawdopodobniej ktoś autem nie jeździł wolno, bo plastikowa część zderzaka bezpośrednio za rejestracją i przed wydechem była cała nadtopiona. Teoria jest taka że nie mogli zdjąć blach i dlatego wycięli ten kawałek ( ͡º͜ʖ͡º)
Nie wiedziałem też, że EVO ma 5 biegów jedynie - a licznik aż
“I’ve given some ideas to James for Knight Rider and he responded in a big way. If it does go forward, I don’t want it to be spoofed like Baywatch or 21 Jump Street. Those films lose what it’s about and you have to respect the fans,” said Hasslehoff.
@Zaybatzu: Fajna byłaby produkcja osadzona ponownie w latach 80-tych. Jeżeli zrobią wersję współczesną, to pewnie będą to historie podobne do ostatnich części f&f. A tego to ja już nie jestem w stanie oglądać nawet na "przyśpieszeniu".
Swego czasu był artykuł o nietypowych nagrobkach rosyjskich gangsterów, a tymczasem na polskim podwórku też pojawiały się niekiedy podobne wytwory (pewnie jakiś cygański mafiozo) xD
Trochę tuningu z końcówki lat 90-tych i coś dla fanów szybkich szwedów. S40 T4 na #czarneblachy po modyfikacjach w niemieckiej firmie Heico, tej samej która współpracowała przy budowaniu aut dla grupy A później super touring. Moc podniesiona do 280km, 395 Nm i 6,2 do setki. Zawieszenie Koni i układ hamulcowy AP Racing z tarczami 343 mm. Na górze zdjęcie auta z gazety z 2000 roku, później wyglądał już