Mój tata dojeżdża do pracy 18-19 letnim fordem escortem który jest w naszej rodzinie od nowości i ma wbite 1400 000 km - takie samochody można remontować bez końca 3 używany silnik itd tylko karoseria została chyba ta sama.
Nic nadzwyczajnego. Współczesny silnik ciężarówki przy wymianie takich elementów jak wtryskiwacze powinien dobić do 2 milionów. Starsze, prostsze konstrkcje, jak silniki Scanii montowanie w serii 1,2,3 czy Volvo F dobijały do 3-3.5 miliona. Amerykańskie Cumminsy i Caty są jeszcze trwalsze, 4 miliony mil (!) na oryginalnym bloku silnika.
Teraz nie robi się już takich aut, prawda jest taka że gdyby robili niezawodne auta, firmy by zbankrutowały. 90% Zarobków fabryk to nie sprzedaż auta (często sprzedawane są po kosztach!), to na częściach firmy produkujące auta zarabiają. Jeśli ktoś się interesuje motoryzacją, wie że Mercedes 124 był tak porządnym i bez awaryjnym autem, że Mercedes o mało nie zbankrutował, ludzie nie naprawiali i nie zmieniali aut. Jeździli i często do dziś jeżdżą
Komentarze (45)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
tylko siedzenia niewygodne, bo potem tyłek bolał.