Ja zaraz po zrobionym prawku,zostałem rzucony na głęboką wodę. Musiałem jeździć Mercedesem 312D w zimie.Dla niewtajemniczonych: Napęd na tył, pusta 3metrowa paka,zero systemów elektronicznych, plus białe szaleństwo na drogach. Najlepsza szkoła życia dla kierowców.Nauczysz się jeździc w takich warunkach takim autem ,to poradzisz sobie w każdej sytuacji! Oczywiscie pod większe góry tylko łancuchy,Ale co
@PanJe1en: Nie wiem jak w transicie, ale do e30 i e36 w zupełności wystarcza. Transit zapewne jest odchudzony więc silnik też daje rade. Zawsze można kombinować z przełożeniami szpery. Seryjnie w e39 autko buja się do 250km/h po zdjęciu blokady jest to koło 300. Pierwsza setka, po 5.3s więc chyba nie jest tak źle, dodając ze e39 waży ok 1800kg w zależności od wyposażenia.
Mógł te bączki wrzucić na koniec, bo już myślałem że tak będzie przez 2 minuty robił. Ciekaw jestem modyfikacji silnika - ma ktoś może coś więcej o nim?
Gdybyśmy byli 40sto tysięcznym państewkiem to można by było się podniecać zwrotem "Polak potrafi" przy każdej drobnostce... no, ale... żyjemy w europie, kształcimy się no i mamy 40sto milionowe państwo... nie poćcie się więc na widok Polaka potrafiącego coś więcej niż przeciętny Jasiek Kowalski, wielu takich jest. I bardzo dobrze.
Komentarze (60)
najlepsze
http://www.youtube.com/watch?v=l_C1TACYUw0 :)
extreme drift taxi ready
Ale dają po oczach te błędy.
się nadriftowało na pustych parkingach to swoje:)
-Transitem.
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie, ale wciskanie co chwilę tego samego zwrotu jest nudne.
Paczki by się uszkodziły.