Rzeczywiste podejście do klienta wg Linksys
Odpowiedź na znalezisko o podejściu do klienta według Linksysa - czyli wyjaśnienie, jak to wygląda, jeśli zgłosi się do działu Linksysa odpowiedniego dla Polski. Obsługa jest wbrew pozorom na prawdę dobra.
wachmistrz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 62
Komentarze (62)
najlepsze
Normalnie jak dzieci. Przez to nawet nie chce mi się już czytać tych wykopów o gorzkich żalach.
Jasne, można się czepiać, że to tamta firma powinna była opłacić kuriera jeśli reklamacja byłaby uznana - ale jeśli komuś przeszkadza brak takiego rozwiązania, to może sobie poszukać innej marki routera.
dzięki za uwagę ;)
Tak z ciekawości jaki ruter oddałeś i jaki otrzymałeś w zamian?
Edit:
https://linksysrma.moduslink.com/Consumer/pag/ChooseRegion.aspx jakby był ktoś ciekawy jak to wygląda
Bardziej komfortowym rozwiązaniem było by dla mnie oddanie samego zasilacza, ale cóż.