Tymczasem w Holandii można zrobić tunel w ...
Nic nie napiszę, bo mi się przykro jakoś zrobiło że podobna akcja w Gdyni trwała 10 lat ;) Tłumaczę sobie że wtedy takiej metody po prostu nie było.
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/reddigg_ox12rpbX9f,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 98
Nic nie napiszę, bo mi się przykro jakoś zrobiło że podobna akcja w Gdyni trwała 10 lat ;) Tłumaczę sobie że wtedy takiej metody po prostu nie było.
Komentarze (98)
najlepsze
@brr: przeglądałem kilka ofert na budowy drogowe, co prawda nie wielkości A2, ale też nie jakieś gminne dojazdówki. Masz stałe koszty materiałów (kluczowa pozycja w kosztorysie) bo i jednym i drugim przypadku musisz zrobic 100%, lekka nadwyżka w
To jest tunel czasoprzestrzenny.
O pracę jest ciężko więc trzeba o nią dbać czyli robić wszystko jak najdłużej.
Larseny, stal zbrojeniowa itp. to zbyt dochodowy towar żeby zakopywać, wbijać w ziemię lepiej sprzedać na złom i mieć pieniążki
Urzędników jest tak wielu że nie mieli by co robić gdyby nie było problemów i robota szła by tak jak trzeba
sprzęt zapędzany ropą, benzyną miał by za durzy przepał gdyby
serio, napisałeś durzy? Jak to k$!%a jest w ogóle możliwe?
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=645028&page=11
a z ciekawostek to jeszcze nasuwanie mostu rędzińskiego, ponad 200 m konstrukcji. fotki:
http://www.e2012.eu/pl/most_redzinski_-_aktualnosci_i_wizualizacja/1680/2/
w Polsce jest wiele ciekawych, nowatorskich i wyjątkowych
http://pl.wikipedia.org/wiki/Tunel_autostrady_A2_pod_linią_kolejową_w_Luboniu
Cudze chwalicie, swego nie znacie. Smutno czyta się komentarze, gdy 1/3 z nich traktuje o tym, jak to w Polsce jest źle.
Głowy do góry!
Wyjedz czasem z miasta, zjedz z głównej drogi i wjedź w boczne drogi. Pojedz czasem do
Poznania, Łodzi, Gdańska, Wrocławia czy Krakowa. Zobaczysz jak świetnie się spisują nasze drogówki.
Jak rozumiem opinia o naszych drogach wzięła się z kosmosu. Tak na prawde mamy świetne drogi które nasi drogowcy w fantastycznym tempie potrafią naprawiać. Dziury i koleiny to wymysł wiecznie niezadowolonych maruderów? A może oglądasz nasze drogi przez okno tramwajów?
Jak nie chcesz znaleźć to nie znajdziesz.
http://www.zdm.waw.pl/informacje/wiadomosci/wiadomosci/back/8/article/pierwsze-frezowanie-lata.html
http://www.zdm.waw.pl/informacje/wiadomosci/wiadomosci/browse/1/back/8/article/ostatnie-frezowanie-wiosny.html
http://www.zdm.waw.pl/informacje/wiadomosci/wiadomosci/browse/1/back/8/article/jeszcze-jedna-ulica.html
http://www.zdm.waw.pl/informacje/wiadomosci/wiadomosci/browse/2/back/8/article/wilanowska-pod-frez.html
http://www.zdm.waw.pl/informacje/wiadomosci/wiadomosci/browse/3/back/8/article/gumowa-odnowa.html
http://www.zdm.waw.pl/informacje/wiadomosci/wiadomosci/browse/3/back/8/article/dwie-wymiany.html
http://www.zdm.waw.pl/informacje/wiadomosci/wiadomosci/browse/4/back/8/article/emilka-idzie-pod-frez.html
http://www.zdm.waw.pl/informacje/wiadomosci/wiadomosci/browse/6/back/8/article/oferty-na-wymiane-nawierzchni-otwarte.html
W dodatku to tylko ten rok i początek sezonu weekendowych wymian nawierzchni. Nie wiem skąd jesteś, ale raczej nie z Warszawy bo jeśli byś tu mieszkał, to byś widział ile rocznie ulic w tym mieście uzyskuje nawierzchnię.
To nie był tunel tylko przepust drogowy.
Cały widz z szybkim wykonaniem polega na prefabrykacji, przez co cała robota w terenie sprowadza się do rozkopania drogi, przygotowaniu podłoża pod przepust, ułożeniu już gotowego elementu i ponownym wykonaniu konstrukcji nawierzchni. Cały proces produkcji elementu prefabrykowanego to już inna bajka, przy odpowiednich zabiegach technologicznych można czas produkcji skrócić z ok 4 tygodni(czas wiązania betonu) do niecałych 2.
Bo nie każdy tunel można w ten sposób nasunąć. Jeśli to skomplikowana konstrukcja to niestety trzeba ją zbroić i betonować na miejscu.
Zasada prosta: tunel/wiadukt składa się spokojnie na boku, a potem wsuwa się go na miejsce w 48h. Tyle planów - fajnie, gdyby się udało.
Komentarz usunięty przez moderatora
o jaki tunel w gdyni chodzi?