Cześć wszystkim!
Jakiś czas temu wrzucałem ankietę do pracy dyplomowej o wizualnej komunikacji w sklepie z winylami.
Jeśli jeszcze nie mieliście okazji, zachęcam do wypełnienia — to tylko kilka minut, a każda odpowiedź naprawdę się liczy.
Dla
każdego, kto słucha muzyki (nie tylko z winyla), bywa w
kawiarniach/sklepach z winylami kolekcjonuje płyty albo po prostu lubi
dobry design.
Moja żona przygotowuje pracę dyplomową z projektowania graficznego pt. "Rola wizualnej komunikacji w przywracaniu materialności muzyki". Tworzy koncepcję identyfikacji wizualnej dla kawiarni/sklepu z winylami i potrzebuje Waszej pomocy. Prosimy o wypełnienie krótkiej, anonimowej ankiety: [link]
To zajmie 3–5 minut, nie zbieramy żadnych danych osobowych ani maili, a Wasze odpowiedzi realnie wpłyną na finalny projekt. Dodatkowo, żeby nie było że prosimy za darmo – wśród osób, które wypełnią ankietę, rozlosujemy małą zielonkę (szczegóły wkrótce).Jeśli macie przykłady świetnych (albo fatalnych) identyfikacji wizualnych takich miejsc, wrzućcie w komentarzu – mega się przyda!
Z góry dziękujemy!




Komentarze (7)
najlepsze
Poszło.
Przytulne miejsce - piwnica w starej kamienicy, lokal z wejściem od podwórza. Wygodne fotele, możliwość napicia się kawy, ale bez jedzenia.
Sala odsłuchowa z kilkoma gramofonami - rózne wkładki. Odsłuch przy stolikach na słuchawkach.
Oddzielna sala na rozmowy i dyskusje o płytach, muzyce.
Studenci w p0lsce: komunikacja w sklepie z winylami