Udało mi się zresetować hasło, ale aby zalogować się do konta iCloud, muszę odpowiedzieć na pytania weryfikacyjne, na które nie pamiętam odpowiedzi.
Aby nawiązać z nimi kontakt za pośrednictwem czatu, musisz zalogować się na swoje konto iCloud.
Na stronie internetowej istnieje opcja zresetowania tych pytań, podobnie jak resetuje się hasło. Aby to jednak zrobić, należy odpowiedzieć na jedno z trzech pytań.
Próbowałem założyć nowe konto, ale to niemożliwe. Otrzymuję następujący komunikat: Nie można założyć nowego konta. Obecnie nie można założyć nowego konta.
Nawet nie wyjaśniają dlaczego ani jak. Co mogę zrobić, żeby odzyskać konto? A jeśli się nie uda, to przynajmniej pozwólcie mi założyć nowe.
Czy ktoś może pomóc w tej sprawie?




Komentarze (17)
najlepsze
Komentarz usunięty przez autora
jeśli więc wybrałeś pytanie, na które odpowiedzi nie znasz, to zachowałeś się bardzo nieroztropnie.
współczuję, ale jednocześnie stwierdzam że jesteś po prostu człowiekiem bez wyobraźni.
@PotwornyKogut: możesz nawet znać odpowiedzi, ale napisać je dokładnie tak samo, to inna sprawa.
Niemniej Apple się sprawdziło. Nie ma drogi naokoło do zdobycia dostępu do cudzego konta.
..a potem każdy zdziwiony, że ta chmura "nic nie wie".
Jak ludzie mogą ufać churom? Nie potrafię zrozumieć. I wcale mi ich nie żal. ZAKOP.
Ale o co ci chodzi z tym zaufaniem?
Mam podpięty numer telefonu pod konto a nawet przez ten numer nie da się odzyskać konto a na Google by się dało