Jak wygląda realizacja trzyletniej gwarancji w Lidl?

Ja od Lidl już nic nie oczekuję. Poniższą historyjkę opisuję tu z dwóch powodów: *dlatego, że obiecałem to Lidl, "jako się rzekło, kobyłka u płota" *ale przede wszystkim jako przestrogę dla Was. Poczytajcie zatem jak Lidl traktuje klientów-pod rozwagę w kwestii ewentualnych Waszych zakupó
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 177
- Odpowiedz
Komentarze (177)
najlepsze
dla polskiego wysokie ceny ¯\(ツ)/¯
Już się pojawił jakiś januszowski tekst xD Akurat Lidla pod względem gwarancji ludzie bardzo chwalą, nawet widać to po komentarzach. Jak sieć jest duża, to nie ma szans nie popełnić małej wpadki raz na jakiś czas.
Co jeszcze oprócz załączonej korespondencji może potwierdzić autentyczność? Daj znać. Dodam
@Skipi1111: ołsiet, to brzmi jak problem tych dostawców a nie konsumenta.