Czujecie ten absurd ? Będzie kilka miast które mają tę zieloną szajbę i jeżeli mieszkasz w takich np Gliwicach, to żeby wjechać do zielonej szajby warszawy nie możesz polegać na naklejce z Gliwic, tylko musisz sobie załatwić warszawską. Zieloni popaprańcy.
Urzędnicy z ratusza zrobili strefę po stronie praskiej przy Wiśle. Zamiast wyminąć sobie strefę druga stroną Wisły gdzie masz korytarz powietrzny to musisz #!$%@?ć się w zabudowane uliczki ze światłami, tam już nie trujesz a płuca mieszkańców Pragi są mniej wrażliwe niż mieszkańców Śródmieścia
W podlinkowanym artykule złomnika można wyczytać, że ta strefa jest ale nie działa, czyli jest po naszemu, kasa za projekt wzięta, a żeby dostać mandat to muszą Cię 6 dni z rzędu zatrzymać przy znaku o strefie, a i tak w sumie nie wiadomo xD Złodziejstwo i niegospodarność...
W sondażach na wyborach prezydenckich pan Trzaskofski prowadzi. A większość jego wyborców wybiera go bo zna j.Angielski. #!$%@? jak ma być dobrze w tym kartonie
To czy samochód jest wyposażony w instalację gazową LPG nie ma znaczenia. Istotny jest podstawowy sposób napędzania auta. Związane jest to z trudnościami związanymi z weryfikacją czy pojazd aktualnie porusza się z napędem na gaz, czy nie, a to z kolei mogłoby się to wiązać z nadużyciami i faktyczną nieskutecznością prawa. Podobnie jest w przypadku pojazdów z napędem hybrydowym. Będą one traktowane jak zwykłe auta z napędem benzynowym czy na olej napędowy.
Po pierwsze, nikt nie dostał mandatu. Po drugie, tak łatwo się go nie dostanie.
Czy przejeżdżając przez Warszawę muszę mieć naklejkę SCT? W Warszawie przewidziano, że każdy ma możliwość wjazdu do SCT cztery razy w roku, niezależnie od tego, czy samochód spełnia normy emisji spalin. Czyli mandat 500 zł może przytrafić się przy piątej wizycie w stolicy.
W dodatku trzeba posiadać dwudziestoletniego gruza.
@zwirz: Docelowo czyli kiedy? Dopiero za 8 lat minimalną normą będzie Euro 6, czyli norma, która jest już z nami od lat. Nadal będziesz posiadał to 20 letnie auto (wtedy już 28)?
To chociaż skasujmy przeglądy skoro pomimo wyniku pozytywnego i tak pojazd nie nadaje się do ruchu bo tak sobie urzędnik wymyślił.
@zzapal: Logika godna Wykopu. Papierosy można kupić, ale nie znaczy to, że wszędzie można ich używać (np. nie można palić w szpitalach). Oczywiście - obiektywnie - lepszy byłby całkowity zakaz używania tak niespełniających norm aut (czy szerzej, spalinowych w ogóle), jak i sprzedaży papierosów, ale to raczej chwilowo utopia,
@Hi_Lo_Hi: Jeśli pojazd nie spełnia norm, to nie powinien przejść przeglądu, a tym samym nie może się NIGDZIE poruszać po drogach puiblicznych. Po co więc SCT?
Jeśli zaś przeglądy są fikcją (robię je od jakiś 20 lat i wiem, że to fikcja), to zamiast wprowadzać SCT to trzeba poprawić przeglądy... lub jeśli wprowadzamy SCT to po prostu skasujmy fikcję, skoro i tak wynik przeglądu od teraz jest nieważny.
Komentarze (191)
najlepsze
Popieram. Gnoic robakow xD
W dodatku trzeba posiadać dwudziestoletniego gruza.
Zakop za sianie paniki i dezinformacji.
@zwirz: acha.
a co stoi na przeszkodzie, żeby termin i wymagania przesunąć w czasie? takie gdybanie nic nie wnosi. Ale jak widzę, niektórzy tutaj tak lubią.
Do czego? Do obrony "prawa" do trucia innych? Co następne? Walka o prawo jeżdżenia Ursusem C360 z dwiema przyczepami po autostradach?
@zzapal: Logika godna Wykopu. Papierosy można kupić, ale nie znaczy to, że wszędzie można ich używać (np. nie można palić w szpitalach). Oczywiście - obiektywnie - lepszy byłby całkowity zakaz używania tak niespełniających norm aut (czy szerzej, spalinowych w ogóle), jak i sprzedaży papierosów, ale to raczej chwilowo utopia,
Jeśli zaś przeglądy są fikcją (robię je od jakiś 20 lat i wiem, że to fikcja), to zamiast wprowadzać SCT to trzeba poprawić przeglądy... lub jeśli wprowadzamy SCT to po prostu skasujmy fikcję, skoro i tak wynik przeglądu od teraz jest nieważny.
Tylko tyle.