Konta Steam nie można zapisać w testamencie. Gry nie należą do gracza
Kolejny raz przekonujemy się, że gry nie są własnością gracza i nie może nimi zarządzać według uznania. Okazało się, że konta Steam i zapisanych na nim gier nie można nikomu przekazać, nawet w testamencie. Oznacza to, że konto (przynajmniej oficjalnie) umiera wraz z użytkownikiem.
jestemjakijestem1212 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 223
- Odpowiedz
Komentarze (223)
najlepsze
Już to widzę, jak macie zostawione dla 'potomnych' swoje passy do wszystkich kont, socjali 'w razie czego'. Tu wszystko rozchodzi się o śmierci nagłe. Większość ludzi nawet testamentów nie spisuje a wy gadacie takie bzdury xD W momencie jak wam brat/siostra/ktoś z rodziny zginie w wypadku i (jak to tak?) nie zapisał wam passów to se możecie popatrzeć na profil co najwyżej.
Dodatkowo nie tylko login hasło. Login,
Mówię o jakiejś kopercie czy emailu do zaufanej osoby. Kłopotliwe to niestety bo musi być serio zaufana żeby nam nie przejęła kont za życia;) A taka kartka u siebie gdzieś w szafce o której wiedzą zaufani to też by był piękny prezent dla złodzieja ;(
Sam się już od lat do tego zbieram xD
@kaminarii: Po prostu stosuje się menadżer haseł i przekazuje
Jak rodzinie podacie wszystkie potrzebne dane do kontroli nad kontem, to będzie
Tyle ze to rozpowszechnilo sie do tego stopnia, ze jak Valve zacznie na wieksza skale banowac bez powodu, albo upadnie i wylaczy Steam, to cracki beda chodzic po calym internecie.
Co ciekawe, umowa tak jest napisana, ze niektore klauzule maja obowiazywac rowniez po smierci.
Może oni są mądrzejsi od steam
@zmarnowany_czas: ale w tym przypadku to nie ma dzielenia konta - jesli konto jest w testamencie zapisane, to znaczy ze przechodzi na wlasnosc wymienionej w nim osoby dopiero po smierci wlasciciela, wiec de facto nie ma współdzielenia (bo wlasciciel pierwotny w tym czasie juz nie zyje)
Niby tak, ale do takich sytuacji raczej nie dochodzi. W CSGO było kilka osób, które miały ekwipunki warte bardzo dużo pieniędzy i po śmierci, np. samobójczej, o której wiedziała cała społeczność, więc wiedział i Steam - bliskim i tak udało się uzyskać dostęp do tych kont.