Tarczyński dalej leci w kulki z konsumentem i stosuje za duże opakowanie.
Ponad rok temu wrzuciłem film jak firma Tarczyński ma opakowanie większe jak zawartość. Cytując klasyka nic się małpy nie nauczyły i motyw większego opakowania dalej występuje
Pesa_elf z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 143
- Odpowiedz
Komentarze (143)
najlepsze
Nie zmniejszają opakowań, bo wymaga tego tak wielu zmian (od przestrajania linii produkcyjnych po logistykę i facelifting), że to się w żaden sposób nie opłaca. W d***e mają ekologię, zrobili downsizing produktów (pewnie z 220 na 180), a te Sokoliki z 150/160 na 140 i nie opłacało się zmieniać opakowań, więc zostawili, tylko parówek mniej. Oczywiście za wiekszą cenę.
Dziękujemy Tarczyński, dziękujemy Sokołów, dziękujemy Lidl! Dziękujemy