Elektryczny SUV za 20 tysięcy złotych wyróżnia się stosunkowo skromną masą własną. Aż trudno uwierzyć, że przy takim układzie napędowym inżynierom udało się utrzymać ciężar na poziomie 1600 kilogramów.
Przecież to wcale nie jest mało na 4-metrowe japońskie (sama blacha i plastik) auto z lat 90.
@NaMasce: ale co to znaczy przy tej technologii? Baterii NiMH? Te 27 kWh miało wagę ~54 kWh Li-ion. Więc akurat jak auto dzisiaj z tego segmentu. Np Fiat 600e jest dokładnie tej samej wielkości i ma taką baterię, waży 1500 kg. A ile z tego to wyposażenie, normy bezpieczeństwa itp. Elektryki w tamtych czasach wcale nie były aż takie ciężkie
Komentarze (9)
najlepsze
Przecież to wcale nie jest mało na 4-metrowe japońskie (sama blacha i plastik) auto z lat 90.
Elektryki w tamtych czasach wcale nie były aż takie ciężkie
To znaczy czym? Zasięgiem? Prędkością? Przyspieszeniem?