Nagranie z prezentacji Dragon Sector na temat pociągów Newag
Nagranie z wczorajszego wystąpienia Polaków z Dragon Sector na Chaos Communications Congress w Hamburgu wyjaśniających krok po kroku dlaczego Newag próbował wyeliminować konkurencję w nieczysty sposób i jak to robił
ConSi z- #
- #
- #
- #
- #
- 113
Komentarze (113)
najlepsze
Tak, a co? ;)
Bez komentarza.
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Jest trochę smaczków:
Oczywiście śmiech na sali z "przypadkowych geo-lokacji".
"International Compressor Failure Day" :)
Czy Software Update u producenta(!) nie wymaga odnotowania tego w dokumentacji i ponownej certyfikacji systemu?
Zwracam też uwagę na okolice 52 minuty, pytanie i zachowanie PROWADZĄCEGO.
Pamiętajmy, że to producent narobił smrodu. Nie panowie od reverse engineering.
Swoją drogą - jak mówią zasady Public
@bialy100k: na pociągach się nie znam, ale brałem udział przy certyfikacji kilku kotłów energetycznych. Jak sobie wyobrażasz taką ponowną certyfikację? Pociąg będzie znowu sprawdzany kilka miesiący, bo ktoś np. popełnił błąd i zamiast przecinka jako sparatora dziesiętnego użył w jednym miejscu kropki? Albo zepsuł się czujnik temperatury i nowy typ ma szerszy zakres pracy i trzeba
Ale podjazdy do Dragon Sector w stylu: "Naruszenie własności intelektualnej", "To Ci hakerzy zepsuli system" jawią mi się jak desperacka i nieudolna próba obrony.
A już najbardziej to obwiniałbym prawników N, którzy prawdopodobnie nie rozumieją różnicy pomiędzy kodem źródłowym, wsadem w sterowniku i flagami w konfiguracji.
@memphiz: Oni januszują nie tylko w kwestii "zatrzymywania pociągów be je serwisować samodzielnie" ale także co w sumie zabawne - własnego PR gdzie popełniane są karygodne błędy.
@megawonsz9: Nie zatrzymują pociągów będących zasobem strategicznym państwa.