Demaskowanie OSZUSTW twórców gier z fizyką
Badanie realistyczności fizyki z gry (głównie Spider-Man 2 na PS5). Wyjaśnione zostaje między innymi, skąd bierze się wiatr oraz trudności w chodzeniu po linach.
lukasz-skowron z- #
- #
- #
- #
- #
- 7
- Odpowiedz
Badanie realistyczności fizyki z gry (głównie Spider-Man 2 na PS5). Wyjaśnione zostaje między innymi, skąd bierze się wiatr oraz trudności w chodzeniu po linach.
lukasz-skowron z
Komentarze (7)
najlepsze
Jeżeli akceptuje się film czy grę jako taką - to trzeba także zaakceptować prawa, jakimi się rządzi. Gdybym ich nie akceptował - to oglądanie/granie nie miałoby sensu. Oczywiście, można analizować - ale to jest podważanie już zaakceptowanych reguł.
W tym temacie polecam książkę Thomasa Kuhna "Struktura rewolucji naukowych" z okolic 1962/1996 (USA/PL).
Nie rozumiem drugiego zdania, możesz wytłumaczyć, co chciałeś powiedzieć? Ja nie zamierzam tłumaczyć czary