Jak jest w rzeczywistości? 97% samochodów osobowych i ciężarowych dopuszczonych w Niemczech do ruchu spełnia wymogi umożliwiające posiadanie najwyższego, zielonego oznaczenia, umożliwiającego wjazd do SCT – dlatego niektóre miasta je likwidują.
Wow usunieto w miasteczkach po 1000 osob XDDDD Tymczasem Berlin rozszerza bo polepszenie jakosci powietrza widac golym okiem, ale wycie wykopkow w gruzach to miod na moje uszy :))
@OskarDeveloperski: ale wpływ samochodów osobowych na zanieczyszczenia jest znikomy co pokazał lockdown w marcu 2020, gdzie ruch spadł o 80% a i tak wywalało rekordowy poziom pyłów.
Powinni zająć się najpierw kopciuchami i Januszami palącymi śmieciami w piecach, bo to oni nas trują.
@Pituch: Po pierwsze - już o tym pomyśleli - wszystko co emituje na wysokości poniżej 40 m jest klasyfikowane jako niska emisja = auta, kopciuchy, małe ciepłownie przy osiedlach. To wszystko jest w jednym worku.
Po drugie - transport to inne związki, ale też trujące (tlenki) - wszytko wymaga ograniczenia.
Po trzecie - celem nie jest ograniczenie starych aut. Celem jest ograniczenie prywatnych aut. To mówił ostatnio dyrektor programowy Greenpeace
@barumbadon: w Polsce są potrzebne aby biedota nie mogła jeździć samochodami i robić korków najbogatszym mieszkającym w centurm. No bo nic innego nie usprawiedliwia tak restrykcyjnych przepisów.
Komentarze (117)
najlepsze
Powinni zająć się najpierw kopciuchami i Januszami palącymi śmieciami w piecach, bo to oni nas trują.
No ale to jest droższe rozwiązanie.
Po drugie - transport to inne związki, ale też trujące (tlenki) - wszytko wymaga ograniczenia.
Po trzecie - celem nie jest ograniczenie starych aut. Celem jest ograniczenie prywatnych aut. To mówił ostatnio dyrektor programowy Greenpeace