Wierzcie lub nie, ale pracowałem w SPS, o którym mowa artykule. Uciekłem stamtąd bardzo szybko.
Pracownicy tej firmy są tam nazywani specjalistami czy cos takiego xd. Powiem tak, większej bandy matołów nie widziałem w żadnej firmie. To że wpadli na to że pociągi im nie jeżdżą to nie był jakiś wielki wyczyn.
Po prostu jak przywiezli kolejny sprawny skład i podłączyli pod ten już uwalony to ten sprawny od razu się wyłączał.
Hehe w szczególności że w SPS to nie ludzie z łapanki tylko wysokiej klasy specjaliści ktorzy doskonale wykonali swoją pracę- więc autor albo znajomy? Albo artykul aposnorowany? Czy na jakiej podstawie zostalo napisane ze tam są sulersowcjalisci którzy wygrali najnizsza cena?
Może poczekajcie na jakaś decyzje sądu zanim obrzucicie NEWAG błotem, cala sytuacja śmierdzi na kilometr, a teksty z artykułu typu jak ten poniżej to czysta manipulacja, ale najpierw trzeba przeczytać oświadczenie żeby to dostrzec
Odpowiedź Newagu w sprawie afery polecam do poczytania na stronie Rynek Kolejowy. W skrócie: Oprogramowanie jest czyste, a jego hakowanie to złamanie prawa, a w ogóle to chcemy wycofania Impulsów z ruchu.
@MGU-K: No nie wiem jak chcesz obronić wypuszczanie kilku wersji OS'a z tymi samymi backDoorami na różnych składach od nowości Jeszcze służby o wszystkim wiedziały że coś jest ostro nie tak i nic nie zrobiły
Oprogramowanie jest czyste, a jego hakowanie to złamanie prawa, a w ogóle to chcemy wycofania Impulsów z ruchu.
No nie jest czyste bo warunki były/są zaszyte w kodzie. Bez dostępu do kodu źródłowego jest niemożliwe skompilowanie
Tylko, że wszyscy producenci lokomotyw dodają takie zabezpieczenia do pojazdów i nie można ich poważnie serwisować na własną rękę. Nie rozumiem o co ta cała afera i nigdzie poza Polską się o tym nawet nie dyskutuje XD
Powiem wam szczerze, że wkurzają mnie nowoczesne pociągi i wolę stare z komuny. W nowoczesnych pociągach jest zamontowany telewizor, który wyświetla trasę (często niezsynchronizowaną) i mijane stacje co byłoby przydatne 20 lat temu ale nie dziś, gdy każdy kto chce ma smartfona i bez problemu może sprawdzić gdzie jest i ile mu jeszcze zostało do celu. Wyświetlanie tras jest jeszcze do zaakceptowania ale oprócz wyświetlania tras wyświetla też reklamy i co chwilę
Komentarze (113)
najlepsze
Pracownicy tej firmy są tam nazywani specjalistami czy cos takiego xd. Powiem tak, większej bandy matołów nie widziałem w żadnej firmie. To że wpadli na to że pociągi im nie jeżdżą to nie był jakiś wielki wyczyn.
Po prostu jak przywiezli kolejny sprawny skład i podłączyli pod ten już uwalony to ten sprawny od razu się wyłączał.
No nie jest czyste bo warunki były/są zaszyte w kodzie. Bez dostępu do kodu źródłowego jest niemożliwe skompilowanie
A teraz pytanie retoryczne dla gagarosceptyków - czy dało się unieruchomić Gagara jakimś głupim wpisem w komputerku? ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)