Czy to rzeczywistość wirtualna czy już nie? Możliwości Unreal Engine 5.3
Skoro to ma takie możliwości, ciekawe co stworzą redsi w nowym wiedźminie
Trainer z- #
- #
- #
- #
- 196
Skoro to ma takie możliwości, ciekawe co stworzą redsi w nowym wiedźminie
Trainer z
Komentarze (196)
najlepsze
Więc redsi nic takiego nie stworzą.
A fotorealistyczne rendery są dostępne od wielu wielu lat, bo nie chodzi, że nie umiemy, moc jest po prostu za mała by mieć takie coś w czasie rzeczywistym, choć jest coraz bliżej.
Taka rzeczywistość, że przechodnie idący w tle przesuwają się bez animacji w t-pose ( ͡° ͜ʖ ͡°)
nic tak wygladajacego. Jak do tego dodasz ogrom pracy przy robieniu do tego animacji, modeli itp a potem tchniesz w zycie zeby gra robila cokolwiek poza z gory zaprogramowana sekwencja do zanimowania to albo budzet peknie albo zaden pc tego nie pociagnie. Nie wspominajac juz o "rendered in 6h", powodzenia zeby to komus dzialalo w czasie rzeczywistym w 60fps
Jesli chcial bys to upchnac zeby generowalo sie w locie 180x szbciej z AI, logika itp ktore w "grze" w przeciwienstwie do prerenderowanej animacji musza sie liczyc na zywo to zwyczajnie bedziesz zmuszony
Twierdze tylko ze ustawienia z rendera ze znaleziska sie nie nadaja do robienia gry na dzisiejszym sprzecie, wiec na pytanie "jak bedzie wygladac gra zrobiona na ue5" odpowiadam ze nie tak
I poziom z dema matixa tez bym traktowal z przymruzeniem oka bo w zaleznosci od gatunku gry mamy rozne ograniczenia i rail shootery raczej