Ja w ostatnią sobotę próbowałem do tego wsiąść. Ktoś, kto to projektował chyba się z ch*jem na łby pozamieniał. Drzwi są tak małe, że jak włożę do środka dupę z zamiarem posadzenia jej na fotelu kierowcy, to głowa zawadza mi o górną krawędź i muszę się odchylać na bok, żeby wejść do środka. A nie jestem jakimś rosłym facetem - 186 cm. Nigdy wcześniej nie spotkałem się z samochodem z taką przypadłością.
@slx2000: kto Ci powiedział że Arkana to następca Kadjara? Następca to Austral, Arkana to crossover b udający suv coupé … i tak Arkana jest ciasna bo … jest na płycie modelu captur wydłużonej żeby zmieścić bagażnik. W praktyce Arkana jest przez to długa i ciasna ale ma duży bagażnik.
To najlepszy tl;dr, jaki mogłem zrobić, oryginał zmniejszony o 64% (jestem botem)
W tym tygodniu wyskoczyłem na kilka Dna okładce aktualnego wydania tygodnika MOTOR koncern Stellantis jest reprezentowany przez Fiata 600, ale też przez Fiata 500, Pandę i Punto oraz Alfę Romeo 159 (choć to modele jeszcze sprzed powstania koncernu), zaś barw Aliansu Renault-Nissan-Mitsubishi broni Mitsubishi ASX.
Pojawiła się też wzmianka o marce Alfa Romeo, także wchodzącej w skład koncernu Stellantis.
Komentarze (3)
najlepsze