@drastx: Znam to dobrze - trudna sytuacja i nagle "o boże!" z prawej strony kabiny :) Dobrze, że moja dziewczyna jezdzi tylko jedną trasą bo obawiam się , że gdyby ją coś zaskoczyło, to ze strachu zasłoniłaby oczy albo przesiadła się do tyłu.
@Vladq: Jeśli będzie to TIR (bardzo prawdopodobne biorąc pod uwagę długość drogi hamowania 40 ton), to zdecydowanie wolę mieć możliwość ucieczki przed nim, niż czekanie, aż zrobi ze mnie jajecznicę na wygodnym fotelu. Ucieczka z samochodu na pobocze (jak najdalej) na drogach szybkiego ruchu to najbardziej podstawowa zasada zachowania w razie wypadku.
@amz: ABS nie skraca drogi hamowania, w niektórych przypadkach może ją nawet wydłużyć. ABS pozwala skręcać podczas hamowania i dlatego ominął to białe auto, inaczej wbiłby się mu w dupsko.
Bardziej opona niż klocek. Gówniana opona straci przyczepność i będzie tylko efekt dzwiękowy + ślizg po asfalcie. Drogie klocki hamulcowe (te sportowe) charakteryzują się dobrą pracą w wysokich temperaturach gdy się nagrzeją do odpowiedniej temp i się tak nie ścierają jak seria.
Komentarze (77)
najlepsze
Nawet na sprawnych amorach możesz mieć taką sytuację. Szczególnie na kostce.