160 mln kary dla Biedronki, klienci byli wprowadzani w błąd
Kolosalna kara dla właściciela Biedronki. Klienci byli wprowadzani w błąd - RMF24.pl - Prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył karę ponad 160 mln zł na Jeronimo Martins Polska, gdyż spółka wprowadzała konsumentów w błąd ws. m.in. warunków akcji Tarcza
snorli12 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 7
- Odpowiedz
Komentarze (7)
najlepsze
A jak pomyślę że kara ta rozłożona zostanie w cenie innych produktów i solidarnie będziemy mogli ją zapłacić to już przepełnia mnie radosc.
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Cud na Orlenie UOKiK twierdzi, że wszystko było git. Tu wyboru za dużego nie mamy bo Orlen jest monopolistą :)
Cud był taki, że 31.12 z VAT 8% ON 7,75 zł, na drugi dzień 01.01 VAT 23% czyli o 15% wyższy, cena ta sama ON 7,75 zł :)
Ogólnie Orlen lubi dymać klientów, była sobie huta z wlkp., która musiała przejść
Komentarz usunięty przez autora
Jeszcze nie widziałem marketu w Polsce w którym by się nie zdarzały nieaktualne ceny. Sklepy zawsze mają problemy z pełnym składem pracowników.