Bilet za 49 euro niezwykle popularny! Już 10 milionów klientów!
Deutschlandticket, czyli niemiecki bilet za 49 euro, został zakupiony w ciągu pierwszego miesiąca przez 10 milionów obywateli. A w Polsce? A w Polsce jak w lesie.
Tumurochir z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 131
Komentarze (131)
najlepsze
Licza sie (w stosunku do mediany realnych zarobkow):
1. ceny samochodow osobowych
2. ceny paliw
@Chris_Karczynski:
Może być nawet drożej, bo 49€ to (zdaje się) niebywała promocja - to, do czego się odnoszę to wygoda jaka płynie z likwidacji całej otoczki z planowaniem podróży, kupowaniem indywidualnych biletów i stresem z tym związanym. Kupujesz taki miesięczny na wszystko i tak długo jak masz subskrypcję to nie zastanawiasz się czym możesz jechać a czym nie, tylko wsiadasz do tego pojazdu, który akurat
@Chris_Karczynski:
Nigdzie nie napisałem, że to ma być finansowane z budżetu a uczepiłeś się tego szczegółu jak rzep psiego ogona. Niech i kosztuje tyle co stawka rynkowa czy nawet +10% opłaty manipulacyjnej a wszyscy wyjdą "na swoje". Mi chodzi tu wyłącznie o wygodę a nie o cenę rozwiązania, czy to, kto miałby
Przesuwa się kasę z innych budżetów, w Niemczech walą się autostrady i jest zakaz ich remontowania. (minister transportu jest z zielonych).
Tak naprawdę transport publiczny jest koszmarnie drogi i nieefektywny.
W Warszawie dopłaty do biletów to 5 mld złotych rocznie. Gdyby pasażerowie metra mieli
Nigdy nie byłeś w Niemczech, prawda? Skąd Ty bierzesz takie bzdury. Nie da się niemiecką autostradą stu kilometrów przejechać, żeby na remont nie trafić.
"Sztuczne ograniczanie ruchu samochodowego" jest ważne, by nie stanąć w korkach. Można wzorem USA zbudować wszędzie pięciopasmowe autostrady, ale - spoiler - korki będą nadal. Bilet za 49 euro to rozsądny sposób na ich rozładowanie i przekonanie ludzi, że można inaczej.