Ktoś wziął za to sowite dotacje, a ładowarki nie działają.
W Polsce jest około 2,7 tys. stacji ładowania samochodów elektrycznych. Nie wiadomo jednak, ile jest działających. Rośnie bowiem liczba ładowarek, które zostały oddane do użytku, ale wkrótce potem je wyłączono. Są i takie, które postawiono, podłączono do sieci, ale nigdy nie uruchomiono.
Magnorium z- #
- #
- #
- #
- #
- 67
Komentarze (67)
najlepsze
Na budowę czegoś co ktoś nie skalkulował.
Czy osoby odpowiedzialne za te decyzje nie powinny zostać pociągnięte do odpowiedzialności.
Podejście „jak dają to biorę” i nie zastanawiam się, jaki jest biznesowy i społeczny sens tego jest przejawem skrajnej niegospodarności.
Czy jak wzięli pieniądze, a teraz wyłączają również powinno
@jarek04: prawo karne w Polsce nie przewiduje takiej opcji w stosunku do urzędników nawet najniższego szczebla.
Ładowarka zastawiona busami imterfleetu. Z drogi jej nie widać bo jeden stoi w poprzek xD
Może teraz zadziała
Artykuł mówi o tym że gminy nie mają hajsu na darmowe ładowanie i się nie dziwię a koszt przerobienia na taką gdzie można płacić kosztuje tyle co nowa.
Bardzo słusznie,że odłączają.Jakim prawem wszyscy mieszkańcy gminy mają się zrzucać na jakiegoś bogacza (bateriowozy były i są znacząco droższe od porównywalnych modeli spalinowych).
Ja tu widzę pole do popisu dla firm,które robią automaty do myjni samoobsługowych.To będzie dużo tańsze rozwiązanie niż podpinanie się pod jakiś system z aplikacją i płatnościami on-line.Automat do wymiany banknotów (bez reszty) na kod na prąd w ładowarce,podpinasz,wklepujesz