Kolejny sprzedawca na Allegro straszy sądem za komentarze
"Kierujemy na sprawę na drogę sądową i tam razem z producentem bedziemy domagali się udowodnienia tej tezy na Pana koszt ." "Szanowny Panie nic Pan do nas nie zwrócił tylko nie odebrał Pan przesyłki więc Pan kłamie po drugie to co Pan pisze o płynie też jest nie prawdą i z producentem jesteśmy goto
wieczny-student z- #
- #
- #
- 104
Komentarze (104)
najlepsze
Patrząc po sprzedażach obsługuje jakieś 450+ zamówień / dzień.
Większość komentarzy pozytywna: 98,9%
Jedyna wada, nie #!$%@? się w tańcu z debilami. Sam mam często ochotę odpisać burakom z allegro w podobny sposób.
Najczęstsze sposoby kradzieży na allegro:
1./ "Nie było w paczce" - więc człowiek montuje kamery nad stołami do pakowania i trzyma te nagrania przez ponad miesiąc,
Tutaj musisz mieć niestety pretensje do innych kupujących :/ Wiem jak to brzmi i jako Kupujący tez chciałbym zawsze otrzymać produkt w super stanie, nówka sztuka, ale po prawie 10 latach w handlu internetowym trochę spokorniałem. Szczególnie w przypadku zakupu na Allegro Kupujący mają taki dupochron i są takimi świętymi krowami, że wysyłają zwracany produkt bez opakowania, z rozwalonym opakowaniem,
Ale gość za to ma podejście jakby klient był złem koniecznym. No kariery w handlu to on nie zrobi... Wiadomo, że nie można dać sobie wejść klientom na głowę, ale klient nasz pan i czasem trzeba być miłym xD
W ogóle widzę, że najczęstszy zarzut to słabe pakowanie. Wątpię, że
Nagle tyle osób, według jakiej skali, chyba oceniając tak samo jak pozytywne działanie statyn...
Typ ma 1% negatywów z ponad 26k pozytywów, więc narzekania są tylko wśród tych 200+ osób.
@CJzSanAndreas: ale koszty i zmarnowany czas jednak nie sa dobra rzecza
Raj dla każdego, od roszczeniowego wyłudzacza aż po normalnego klienta.
Tam kasę z POK dostaniesz nawet jakbyś nasrał w zakupione gacie i odeslał, bo "się zabrudziły".
Ale jednego nie rozumiem, dlaczego sklep dostaje negatywa za brak satysfakcji z produktu? Od tego jest wystawianie opinii o produkcie. Jeśli sklep wywiązał się ze swoich zobowiązań to dlaczego pretensje są do niego a nie do producenta? Takie komentarze powinny być od razu usuwane. Ludzie też chodzą do sklepu robić awanturę bo im np. lody nie
kupiles mleko, zostawiles na blacie w kuchni zamiast w lodowce i masz pretensje do sklepu, ze sie zepsulo?
pewnie, ze sprzedajacy jest odpowiedizalny za towar, ktory sprzedaje. ale ta odpowiedzialnosc dziala do pewnego momentu. czytales te komentarze
Jeszcze gorsze allegro i ich wieczne maile odnośnie zmiany regulaminu oraz jakości twojej sprzedaży.
^złodzieje tyle kradną na prowizji i jeszcze będą mi mówić jak mam szybko odpisywać pieniaczom.
Typ się pyta o coś co jest napisane w opisie. Ręce opadają.
Wczoraj w walmat widziałem jak oblesna murzynka majtki oddawała (ʘ‿ʘ)
A wewnątrz tej firmy sprzedającego to tym bardziej nic z tym nie zrobią. Bo wydaje mi się, że tym "napinaczem" może być szef.
Ciekawy jestem, bo w sumie niech sobie gość idzie do sądu, jak dostaniecie wezwanie to przedłożyć dowody, fakty, opisać wszystko.
A coś czuję, że goście się ośmieszą i sąd może nawet nie dopuścić do rozprawy tylko oddalić powództwo
Niskiej oceny nikt nie ruszy, to sprawa subiektywna, natomiast powód może próbować udowodnić, że w komentarzu jest informacja nieprawdziwa itd.
Pozwany niczego nie musi udowadniać.
Sprzedawce oskarża o produkt :D
Pretensje ma do opakowania ADBL :D